Fotbalovou odvetu s Norskem sledovalo více diváků než první zápas

18. 11. 2005 08:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Utkání českých fotbalistů v barážové odvetě s Norskem v Praze na Letné přilákalo ve středu k televizním obrazovkám téměř 2,1 milionu dospělých diváků. Ve srovnání s prvním zápasem, který se konal v sobotu v Norsku, sledovalo boj o postup na mistrovství světa zhruba o 400 000 diváků více. Vyplývá to z údajů peoplemetrového měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.
Na přímý přenos televize Nova z utkání na Letné, ve kterém čeští fotbalisté porazili Norsko stejně jako v sobotu v Oslu 1:0, se dívalo v průměru 51 procent dospělých diváků, kteří v tu dobu měli zapnutou televizi. Další tisíce lidí sledovaly utkání v restauracích.
Výhrou si čeští fotbalisté po šestnácti letech a vůbec poprvé v historii samostatné reprezentace zajistili postup na mistrovství světa. Příští rok v Německu se tak národní tým představí mezi 32 nejlepšími celky planety.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.