Mezi hlavní témata dvoudenní konference Forum Media na pražském Žofíně bude ve středu a ve čtvrtek patřit vliv politiky na mediální a marketingový trh, digitalizace TV vysílání a plánování reklamních kampaní.
„Řekli jsme si, že by stálo za to nabídnout nejen konkrétní a hmatatelná fakta o trhu, ale podívat se i na obecné trendy, které nejsou vidět optikou České republiky,“ řekl Štěpán Wolde z agentury ARBOmedia, která se na akci podílí společně s M.I.P. Group a odborným týdeníkem Marketing & Media.
Pořadatelé si ze zahraničí pozvali například Jacquese Sequela, výkonného prezidenta a hlavního kreativního ředitele Havasu, holdingové společnosti Euro RSCG Worldwide. Sequel se mimo jiné v minulosti podílel na několika prezidentských kampaních, například pro Francoise Mitteranda, Jacquese Chiraka či Alexandra Kwasniewského.
Pozvání přijali i jeden z hlavních představitelů agentury Leo Burnett Worldwide Michael Conrad a ředitel mediální agentury TKM Starcom Thomas Koch z Německa a další.
Forum Media podle Woldeho nabídne nejen obecné trendy, ale i konkrétní záležitosti. Jako součást panelu věnovaném reklamě se posluchači dozví, jak naplánovat reklamní kampaň s různou výší rozpočtu.
Součástí šestého ročníku akce bude i středeční rozdílení cen dvou reklamních soutěžích AKA Awards a BOB (Best of Best); ve čtvrtek pak budou známi vítězové soutěže v efektivitě reklam Effie.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).