Forum Media na Žofíně

8. 11. 2005 15:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezi hlavní témata dvoudenní konference Forum Media na pražském Žofíně bude ve středu a ve čtvrtek patřit vliv politiky na mediální a marketingový trh, digitalizace TV vysílání a plánování reklamních kampaní.
„Řekli jsme si, že by stálo za to nabídnout nejen konkrétní a hmatatelná fakta o trhu, ale podívat se i na obecné trendy, které nejsou vidět optikou České republiky,“ řekl Štěpán Wolde z agentury ARBOmedia, která se na akci podílí společně s M.I.P. Group a odborným týdeníkem Marketing & Media.
Pořadatelé si ze zahraničí pozvali například Jacquese Sequela, výkonného prezidenta a hlavního kreativního ředitele Havasu, holdingové společnosti Euro RSCG Worldwide. Sequel se mimo jiné v minulosti podílel na několika prezidentských kampaních, například pro Francoise Mitteranda, Jacquese Chiraka či Alexandra Kwasniewského.
Pozvání přijali i jeden z hlavních představitelů agentury Leo Burnett Worldwide Michael Conrad a ředitel mediální agentury TKM Starcom Thomas Koch z Německa a další.
Forum Media podle Woldeho nabídne nejen obecné trendy, ale i konkrétní záležitosti. Jako součást panelu věnovaném reklamě se posluchači dozví, jak naplánovat reklamní kampaň s různou výší rozpočtu.
Součástí šestého ročníku akce bude i středeční rozdílení cen dvou reklamních soutěžích AKA Awards a BOB (Best of Best); ve čtvrtek pak budou známi vítězové soutěže v efektivitě reklam Effie.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.