Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Epee CZ obvinila Tesco, že prodává padělky hračky Robosapiens

Redakce MAM8. 11. 2005

Mezi obchodníky se hned na začátku předvánočních nákupů rozhořel spor ohledně prodeje hraček. Společnost Epee CZ, distributor značkových hraček, obvinila řetězec Tesco, že ve svých prodejnách nabízí napodobeninu její značkové robotické hračky Robosapiens. Epee chce Tesco žalovat a u soudu bude požadovat stáhnutí této hračky z pultů Teska. Vyjádření Teska se zatím ČTK nepodařilo získat.
“Společnost Tesco uvedla na trh pod názvem Roboman padělek originální hračky Robosapiens, jehož oprávněným distributorem pro český, slovenský a maďarský trh je společnost Epee CZ. Prodejem této hračky Tesco porušilo autorská a průmyslová práva,” řekla Anna Poláková ze společnosti Epee CZ.
Epee CZ chce v úterý na Tesco podat žalobu, ve které kromě odškodnění bude požadovat i stažení Robomana z prodeje. “Zatím můžeme vyčíslit pouze naše náklady na reklamu, které se pohybují kolem jednoho až dvou milionů korun. U prodejců našeho originálního výrobku ale zároveň zjišťujeme, jak se nabídka Teska projevila v prodeji této hračky. Konečná suma (náhrady škody) určitě nebude malá,” uvedla Poláková.
Zatímco Epee CZ prodává hračku Robosapiens za 3490 korun, Roboman v obchodech Tesco podle Polákové stojí 1990 korun. “Výrobek Roboman ale nemá tolik funkcí jako originál Robosapiens, čímž dochází ke klamavé reklamě spotřebitele. Roboman je vyroben z nekvalitního plastu a může se snáze rozbít nebo zlomit. Také jeho elektronické součástky jsou méně kvalitní,” uvedla Poláková.
Češi letos podle odhadu hlavní ekonomky společnosti Next Finance Markéty Šichtařové v předvánočním období utratí v obchodech zhruba 233 miliard korun, což bude o čtyři procenta více než ve stejném období loňského roku. Mezi oblíbené dárky patří elektronika, počítače, mobilní telefony, videohry, kompaktní disky a filmy na DVD, podle odborníků roste zájem právě o propracované značkové hračky. Stále se hodně kupují knihy a nezřídka se daruje oblečení.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 27. října 2005

Starší článek

Himi prodal podíl v Kenvelu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více