Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dotační věstník – nový titul vydavatelství Economia

Redakce MAM8. 11. 2005

Ve vydavatelství Economia vyšel nový měsíčník s názvem Dotační věstník. Jde o odborný titul, který uspěl v grantovém řízení Úřadu vlády ČR a získal grant na podporu vydání prvních dvou čísel a jejich bezplatnou distribuci na 20 000 adres cílové skupiny.
Jde o odborný časopis určený širokému spektru právnických a fyzických osob – žadatelům o dotace a jejich příjemcům. Časopis je rovněž určen firmám, které se ucházejí o veřejné zakázky navazující na přidělené dotace nebo přímo nabízejí služby související s dotacemi. Další cílovou skupinou jsou specialisté na dotace z orgánů státní správy, jimi zřizovaných organizací, vyšších územně správních celků i dalších úrovní samosprávy.
„Cílem měsíčníku Dotační věstník je vytvořit a zpřístupnit vysoce specializovaný informační zdroj, jehož prostřednictvím budou mít čtenáři možnost pravidelného a systematického přístupu k aktuálním informacím týkajícím se dotací ze zdrojů Evropské unie alokovaných v ČR,“ vysvětluje ředitel divize časopisů Economia Jiří Holna.
Šéfredaktorkou Dotačního věstníku je Jelena Hanková, která přišla do vydavatelství v červenci tohoto roku z postu zástupce šéfredaktora týdeníku Strategie. Autorské zázemí Dotačního věstníku tvoří špičkoví odborníci na problematiku dotací ze státního, poradenského, podnikatelského, akademického i neziskového sektoru. Cena ročního předplatného je 660 Kč, cena za jeden výtisk ve volném prodeji je 55 Kč, tištěn bude v nákladu 11 000 ks.
„Dotační věstník je tak již devatenáctým titulem našeho vydavatelství a ještě na podzim dosáhneme kulaté dvacítky,“ říká generální ředitel Economia, Michal Klíma. „Je potěšující, že i přes náklady spojené s uvedením čtyř nových titulů, očekává naše společnost v tomto roce ještě lepší hospodářské výsledky než loni.“

-zem-

×

Nejlepší výroční zprávy měly ČEZ, Telecom a Škoda

Starší článek

O místo v Radě ČRo se uchází 22 lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více