Dotační věstník – nový titul vydavatelství Economia

8. 11. 2005 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve vydavatelství Economia vyšel nový měsíčník s názvem Dotační věstník. Jde o odborný titul, který uspěl v grantovém řízení Úřadu vlády ČR a získal grant na podporu vydání prvních dvou čísel a jejich bezplatnou distribuci na 20 000 adres cílové skupiny.
Jde o odborný časopis určený širokému spektru právnických a fyzických osob – žadatelům o dotace a jejich příjemcům. Časopis je rovněž určen firmám, které se ucházejí o veřejné zakázky navazující na přidělené dotace nebo přímo nabízejí služby související s dotacemi. Další cílovou skupinou jsou specialisté na dotace z orgánů státní správy, jimi zřizovaných organizací, vyšších územně správních celků i dalších úrovní samosprávy.
„Cílem měsíčníku Dotační věstník je vytvořit a zpřístupnit vysoce specializovaný informační zdroj, jehož prostřednictvím budou mít čtenáři možnost pravidelného a systematického přístupu k aktuálním informacím týkajícím se dotací ze zdrojů Evropské unie alokovaných v ČR,“ vysvětluje ředitel divize časopisů Economia Jiří Holna.
Šéfredaktorkou Dotačního věstníku je Jelena Hanková, která přišla do vydavatelství v červenci tohoto roku z postu zástupce šéfredaktora týdeníku Strategie. Autorské zázemí Dotačního věstníku tvoří špičkoví odborníci na problematiku dotací ze státního, poradenského, podnikatelského, akademického i neziskového sektoru. Cena ročního předplatného je 660 Kč, cena za jeden výtisk ve volném prodeji je 55 Kč, tištěn bude v nákladu 11 000 ks.
„Dotační věstník je tak již devatenáctým titulem našeho vydavatelství a ještě na podzim dosáhneme kulaté dvacítky,“ říká generální ředitel Economia, Michal Klíma. „Je potěšující, že i přes náklady spojené s uvedením čtyř nových titulů, očekává naše společnost v tomto roce ještě lepší hospodářské výsledky než loni.“

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.