Deník METRO v novém
Deník METRO začíná pracovat s novu sekundární barvou – oranžovou. Ta nahrazuje doposud používanou žlutou. Spolu se základní zelenou tak vzniká nová výrazná vizuální podoba. Od 28. listopadu je nová oranžová podoba zavedena v distribuci a provozu – nejvýrazněji se projeví v oblečení kamelotů. V průběhu dalších dvou měsíců dojde k úplnému přechodu na oranžovou. (výdejní stojany, vesty kamelotů, změna se dotkne například i loga věrnostního programu)
Dosavadní barevná podoba úspěšně fungovala od roku 1995. Nová oranžová barva zlepší viditelnost stojanů, kamelotů i dalších marketingových prostředků. Současně zlepší standardizaci vizuálního působení METRA a celkově noviny zatraktivní. “Dospěli jsme k závěru, že náš deník METRO po deseti letech růstu potřebuje výraznou změnu image”, řekl Aleš Pýcha, marketingový manažer společnosti METRO Česká republika. “Od nové barevné podoby očekáváme moderní vzhled a větší viditelnost deníku. Věříme, že novou oranžovou barvu pozitivně ocení naši čtenáři i obchodní partneři”, dodal.
-zem-
Podobné zprávy

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu
