Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Deník METRO v novém

Redakce MAM29. 11. 2005

Deník METRO začíná pracovat s novu sekundární barvou – oranžovou. Ta nahrazuje doposud používanou žlutou. Spolu se základní zelenou tak vzniká nová výrazná vizuální podoba. Od 28. listopadu je nová oranžová podoba zavedena v distribuci a provozu – nejvýrazněji se projeví v oblečení kamelotů. V průběhu dalších dvou měsíců dojde k úplnému přechodu na oranžovou. (výdejní stojany, vesty kamelotů, změna se dotkne například i loga věrnostního programu)
Dosavadní barevná podoba úspěšně fungovala od roku 1995. Nová oranžová barva zlepší viditelnost stojanů, kamelotů i dalších marketingových prostředků. Současně zlepší standardizaci vizuálního působení METRA a celkově noviny zatraktivní. “Dospěli jsme k závěru, že náš deník METRO po deseti letech růstu potřebuje výraznou změnu image”, řekl Aleš Pýcha, marketingový manažer společnosti METRO Česká republika. “Od nové barevné podoby očekáváme moderní vzhled a větší viditelnost deníku. Věříme, že novou oranžovou barvu pozitivně ocení naši čtenáři i obchodní partneři”, dodal.

-zem-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 17. listopadu 2005

Starší článek

Tramvaje s designem Porsche

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více