Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Další hvězda fotbalové reprezentace bude v reklamě

Redakce MAM3. 11. 2005

Další hvězda fotbalové reprezentace bude vystupovat v rozsáhlé reklamní kampani. Poprvé se jí sólově zúčastní útočník Aston Villy Milan Baroš, který bude v následujícím roce hlavní tváří nové reklamy na úrazové pojištění Top Star společnosti Victoria Volksbanken.
Nejlepší kanonýr loňského evropského šampionátu se tak zařadí po bok Petra Čecha, který propaguje služby Českých aerolinií či České spořitelny, nebo Karla Poborského, jenž spolupracuje s pojišťovnou Uniqa a Eurotelem.
Tomáš Rosický s Janem Kollerem vystupují v reklamě partnera reprezentace pojišťovny ING, Marek Heinz, Tomáš Ujfaluši a Baroš se objevili v reklamním spotu dalšího sponzora národního týmu společnosti T-Mobile. Reprezentační kouč Karel Brückner si zase zahrál epizodní roli v reklamě na Gambrinus.
Sám Baroš osamoceně v reklamě ještě nikdy nevystupoval. Pojišťovna Victoria Volksbanken svůj společný projekt s ním představila dnes na tiskové konferenci v Praze. “Nejprve jsme si říkali, že ani nemá cenu takovou osobnost, jakou Milan je, oslovovat. Nakonec se to povedlo a spolupráce byla díky Milanovi vynikající,” řekla Renata Balašová z reklamní agentury Victoria Ideas.
Jedinou komplikací prý byla Barošova časová vytíženost, která se projevila i dnes. Baroš měl původně na zahájení reklamní kampaně do Prahy osobně dorazit, ale nakonec musel kvůli plnění klubových povinností zůstat v Anglii. Drobné potíže podle Balašové doprovázely i vznik reklamy samé.
“Čtyřikrát jsme museli přesouvat termín natáčení a fotografování. Nakonec nám to zabralo dva dny na začátku září, odehrálo se to ve vile u Milanova manažera pana Pasky v Praze na Ořechovce,” přiblížila Balašová s tím, že finanční podrobnosti kontraktu nebudou zveřejněny.
Barošova tvář se objeví na billboardech, jeho plakáty v životní velikosti pak také v řetězci supermarketů Billa, kde bude také možnost nové pojištění uzavřít. Noví klienti se zároveň zapojí do soutěže, v níž mohou vyhrát zájezd na utkání Barošova klubu Aston Villy, některý ze zápasů mistrovství světa nebo možnost osobního setkání právě s Barošem.

×

Mluvčím Oskara bude Jakub Hrabovský

Starší článek

Výdaje bank na reklamu letos 1,65 miliardy korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více