Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT se proti milionové pokutě od rady odvolá k soudu

Redakce MAM16. 11. 2005

Česká televize se odvolá k soudu proti milionové pokutě, kterou dostala od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání kvůli reklamě na internetovou sázkovou kancelář. “ČT je přesvědčena, že v této záležitosti neporušila žádný zákon a po doručení písemného rozhodnutí RRTV se proti udělené pokutě odvolá,” řekl mluvčí ČT Martin Krafl.
Televize podle rady porušila zákon tím, že 30. dubna odvysílala reklamu na sázkovou společnost BETandWIN.com Interactive Entertainment (BAW), která podniká v celé Evropě a své služby nabízí prostřednictvím internetu. Podle rady ČT nemůže propagovat firmu, která nemá pro své služby v ČR potřebné povolení, v tomto případě od ministerstva financí.
BAW podle Krafla oznámil společnosti ARBOmedia, která zajišťuje prodej reklamního času ČT, že splňuje všechny právní nároky na provozování internetového sázení a považuje tuto činnost v ČR za legální. “Šíření reklamy na sázení po internetu není v rozporu s platnou legislativou,” míní Krafl.
Právní zástupce sázkové kanceláře BAW Jindřich Rajchl nesouhlasí s tím, že by firma podnikala v ČR nelegálně. Podnikat v Česku jí podle Rajchla umožňuje Smlouva o založení Evropských společenství, která se stala součástí ústavního pořádku ČR, a má tedy vyšší právní sílu než zákon o loteriích.
“Kterákoli společnost, jež má sídlo v jednom ze členských států EU a jež v tomto státě obdržela licenci k provozování sázení, je oprávněna poskytovat své služby ve všech ostatních členských státech EU bez nutnosti obdržení licence v těchto státech,” sdělil Rajchl.
ČT přitom není jedinou stanicí, která reklamu na BAW odvysílala. Pětkrát tak podle rady učinila v září i Nova, a rada s ní proto minulý týden zahájila správní řízení, které rovněž může skončit pokutou.
BAW sídlí v Rakousku a specializuje se na internetové sázení. Její akcie jsou kótovány na vídeňské burze, působí v několika evropských zemích a letos v dubnu spustila na svých internetových stránkách českou verzi. Mimo jiné je sponzorem fotbalových mužstev Juventus Turín, FC Barcelona a Werder Brémy; v Česku nosí logo firmy na dresech fotbalisté Liberce.

×

V restauracích nejvíc táhne pivo a jídlo

Starší článek

KSČM nezaujala média

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více