Computer Press: akvizice a redesign

2. 11. 2005 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelský dům Computer Press koupil za nezveřejněnou částku zpravodajství Ekomail, které zdarma přináší kompletní digest nejdůležitějších zpráv z oblasti ekonomiky, politiky, financí, počítačového byznysu, a to z domova i ze světa. Hlavním zdrojem jsou zprávy ekonomického a zpravodajského serveru iHNed.cz a z vlastních serverů Živě.cz, FinExpert.cz, MobilMania.cz, AutoRevue.cz. Provozovatelem zpravodajství byla doposud společnost A+media, s majoritním podílem firmy Aktis.
Zpravodajství Ekomail je provozováno již od roku 2001 a v současnosti má více než 47 tisíc čtenářů, kteří vyžadují denní přísun aktuálních informací, mají rozhodovací pravomoci. Většina z nich má vysokoškolské vzdělání a patří mezi vyšší příjmovou skupinu. K odběru zpravodajství Ekomail se může každý zdarma přihlásit na webové adrese www.ekomail.cz.
„Ekomail patří mezi zavedené a oblíbené denní zpravodajství na internetu, svým obsahem a strukturou skvěle doplňuje portfolio našich online deníků a to jak v oblasti ekonomiky, jako je FinExpert.cz, tak v oblasti IT,“ komentuje Pavel Pospíšil, ředitel médií společnosti Computer Press. Mezi první kroky bude podle Pospíšila patřit rozšíření zpravodajství o další informace z jmenovaných oblastí, případně na základě zájmu odběratelů rozšíření o další témata.
Computer Press zároveň mění tvář svých webů http://connect.cpress.cz, který je online bratrem svého tištěného vzoru, měsíčníku Connect!. Ten je určen pro počítačové profesionály. Dalším nově redesignovaným webem je online verze čtrnáctideníku Jak na počítač – www.jnp.cz, který vydává Computer Press pro všechny uživatele počítačů.
„Primárním cílem bylo implementovat nové funkce, zpřehlednit tyto weby, dát jim jednotnou strukturu a vzhled, aby si mohli čtenáři vždy snadno najít informace, které hledají,“ komentuje Michal Politzer, publisher společnosti Computer Press. „Mezi nejvíce hledané informace patří u Connect!u novinky a články, u Jak na počítač pak diskuse – nově očekáváme vysoký zájem o články, které jsou na web postupně umisťovány. Další weby tištěných časopisů založené na technologii Drupal.org připravujeme, už před nedávnem byl spuštěn web www.casopis.biz.“

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.