Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká televize chystá rozšíření přenosů z Ligy mistrů

Redakce MAM30. 11. 2005

Česká televize pravděpodobně bude vysílat fotbalovou Ligu mistrů i v dalších třech sezonách a dokonce chystá rozšíření nabídky na víc zápasů. Internetová stránka UEFA uvedla, že ČT je jednou z evropských televizí, které získaly vysílací práva na tuto soutěž až do roku 2009. Šéfredaktor sportovní redakce ČT Otakar Černý řekl, že diváci mohou od příští sezony vidět ještě víc zápasů než dosud.
Česká televize podle jeho slov už bude moci využít svůj čtvrtý kanál, jehož hlavní náplní bude sport. “Umím si představit, že jeden zápas půjde na dvojce a druhý zároveň na čtyřce, aby měl divák větší výběr,” řekl Černý. Dodal, že smlouva ještě není podepsána, protože se dolaďují některé detaily, týkající se přenosů po internetu.
Na ceně se však prý už obě strany dohodly. “Ve srovnání s minulým obdobím se zvýšila, ale ne nějak dramaticky. Cena přitom zahrnuje práva na všechny zápasy,” řekl Černý, ale konkrétní částku neprozradil. Novou podmínkou, kterou si UEFA stanovila, je to, že televize musí souhlasit s udělením sublicence jiné stanici. Teoreticky by tak Ligu mistrů mohly v České republice vysílat i další televize. “Ale my máme právo první volby,” dodal Černý.

×

Uvolnění rozhlasových frekvencí posílí hospodářský růst

Starší článek

ČRo spustí po Novém roce stanici pro mladé

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více