Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Cadbury prodává nápojové aktivity v Evropě

Redakce MAM22. 11. 2005

Společnost Cadbury Schweppes souhlasila s prodejem výroby nealkoholických nápojů v Evropě za 1,85 miliardy eur investiční skupinám Blackstone a Lion Capital. Společnost se po prodeji hodlá zaměřit na rychleji rostoucí oblast cukrovinek a nápojové aktivity v Severní Americe a Austrálii, prohlásil generální ředitel Todd Stitzer.
Cadbury nabídla k prodeji své nápojové operace v Německu, Španělsku, Portugalsku, Belgii a Francii v září. Mezi nápoje skupiny patří značky Schweppes, Orangina, TriNa, Oasis a La Casera.
Akvizice by měla být dokončena v prvním čtvrtletí 2006. Pro investiční firmy je nabídka závazná, Cadbury však uvedla, že musí rozhodnutí ještě zkonzultovat s odborovými svazy ve Francii, Německu a Belgii.
Nabídka je 9,5krát vyšší než očekávaný zisk před zdaněním, odpisy a úroky divize, dodala Cadbury. Cena je také mnohem vyšší, než čekali analytici.
Blackstone a Lion Capital překonaly nabídkou konkurenční britskou firmu Permira a francouzskou PAI. Podle zdrojů byla jejich nabídka nejvyšší, a také konsorcium přislíbilo nejrychlejší ukončení dohody, napsala agentura Reuters.

×

ČTÚ chce ještě letos vybrat nového vydavatele telefonních seznamů

Starší článek

Mexický grafický design se představuje v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více