Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internetové obchody čekají o Vánocích růst tržeb

Redakce MAM14. 11. 2005

Lidé letos před Vánocemi utratí v internetových obchodech o 40 procent více než loni. Velcí prodejci odhadují, že proti ostatním měsícům v roce porostou v listopadu a v prosinci tržby až na 2,5násobek. Příjmy internetových obchodníků za celý letošní rok by se mohly pohybovat kolem devíti miliard korun, zjistila ČTK.
Největší tuzemská skupina obchodů Internet Mall zaznamenala podle marketingového ředitele Michala Poběžala již v říjnu proti loňskému roku růst počtu objednávek o třetinu, a další zvýšení pak čeká v listopadu a v prosinci.
Obchodníci se shodují, že zákazníků na internetu přibývá a vánoční nákupní horečka letos začíná dříve než v minulých letech. “To ovlivnila jak marketingová komunikace, tak i zkušenosti zákazníků z minulých let, protože ani sebelepší internetový obchod není schopen vždy dodat všechno zboží objednané 22. prosince do Štědrého dne,” uvedl marketingový ředitel InternetShops Tomáš Kudweis.
Mezi tradiční hity patří knihy, filmy, hudební CD, mobilní telefony, digitální fotoaparáty či MP3 přehrávače. Letos by je mohly doplnit parfémy, hračky a hodinky, ale i LCD a plazmové televize a kuchyňské roboty. Velkou zájem si obchodníci slibují u nového dílu knihy o Harrym Potterovi. “Naším tajným tipem by mohly být meteorologické stanice. Je to zajímavý dárek za zajímavou cenu,” uvedl obchodní ředitel serveru Obchodni-dum.cz Petr Šebek.
Chování spotřebitelů se letos příliš nezměnilo. “Je to dáno tím, že zákazníkům na internetu je dnes hodně služeb nabízeno jako standard. Ať už jde o dopravu vlastním řidičem až do domu, vyřízení splátkového prodeje on-line, placení on-line pomocí karet nebo odvoz dosloužilého spotřebiče,” míní Šebek.

×

Zeštíhlí Prima TV?

Starší článek

Korunní princ z říše svetrů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více