Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kofola vyhlašuje tendr na média a kreativu

Redakce MAM14. 11. 2005

Společnost Kofola vyhlásila tendr na kreativní a mediální agenturu pro své značky Rajec a Jupí. Vítězné agentury budou spravovat rozpočty ve všech čtyřech regionech, kde Kofola působí (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko). Do již uzavřeného tendru na reklamní agenturu pro Rajec byly pozvány agentury Euro RSCG, Mašina, Kaspen a slovenská MUW Saatchi & Saatchi. Na Jupí pak agentury Grey, Ogilvy & Mather, Scholz & Friends a polské agentury Red Cell a Demo. Výsledky tendru by měly být známy zhruba v polovině prosince a jejich vyhlášení bude předcházet testing konceptů vybraných agentur. Doposud pocházela kreativa brandů Rajec, Jupí a Kofola z dílny Kaspenu, kterému nadále zůstává poslední jmenovaná značka. Paralelně bude probíhat i tendr na plánování a nákup médií pro rok 2006. Do výběrového řízení byly pozvány agentury Initiative Media, Zenith Media, Attention Media a MindShare. Výsledky tendru by měly být známy do konce listopadu. Stávající mediální agenturou je Mediaedge:cia, která se však podle svého ředitele Davida Lhoty výběrového řízení odmítla zúčastnit.
“U médií jsme vsadili na renomované agentury, od kterých očekáváme perfektní servis v oblasti mediálních strategií a vyjednávání nákupních podmínek. U kreativních agentur je to pak především schopnost vytvořit koncept, který bude přesně zapadat do positioningu značky. Zásadní pro nás budou nejen kreativní schopnosti, ale aby vybraná agentura pochopila i širší souvislosti logiky trhu a toho, jak bychom chtěli značku dále rozvíjet,” říká marketingový ředitel Kofoly David Seibert. Před týdnem vyhlásila Kofola také výběrové řízení na PR agenturu, které stále běží. Společnost loni investovala do médií celkem 320 mil. Kč a byla tak 17. největším zadavatelem; letos investovala do konce října 148 mil. Kč. Většina výdajů přitom plyne do TV (loni 298 mil. Kč, letos 143 mil. Kč.).

-Lucie Vacková-

×

Francouzská média se zamýšlejí nad způsobem krytí nepokojů

Starší článek

Zeštíhlí Prima TV?

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více