AOL zahájí bezplatné TV vysílání na internetu

15. 11. 2005 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetová společnost AOL patřící do mediální skupiny Time Warner zahájí začátkem příštího roku bezplatné televizní vysílání na internetu. Jde o jeden z ambiciózních projektů mediálního a technologického světa, kterým se televizní vysílání dostane k divákům elektronickou cestou. Motivem pro tento krok je podchycení opětovného růstu reklamy na internetovém trhu. Projekt se rozjíždí v době, kdy televizní vysílání prochází výraznými změnami. Konkurenci televizi nyní tvoří nejen internet, ale i mediální přehrávače, systémy televizních programů na objednávku i video hry.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.