Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Anglická Premier League se dohodla o vysílacích právech s EK

Redakce MAM18. 11. 2005

Vedení anglické fotbalové ligy vyřešilo spor s Evropskou komisí o prodeji vysílacích práv na zápasy Premier League. Zástupci soutěže, kterým hrozilo obvinění z porušování antimonopolních pravidel, přislíbili zavést nový systém prodeje, který ukončí exkluzivní postavení placené satelitní televize BSkyB.
Změna se bude týkat práv od roku 2007 do roku 2010. “Vysílací práva na přímé přenosy budou prodána v šesti rovnocenných balíčcích s tím, že žádný zájemce nebude smět koupit všech šest balíčků,” uvedli zástupci Evropské unie. O každém souboru zápasů se bude rozhodovat zvlášť, balíček vždy připadne nejvyšší nabídce. Aukci bude monitorovat správce, kterého jmenuje Evropská komise.
V uplynulých třinácti letech vlastnila exkluzivní práva na přímé přenosy z Premier League placená televizní stanice British Sky Broadcasting Group, která patří australskému mediálnímu magnátovi Rupertu Murdochovi. Jeho BSkyB dominuje britskému trhu placených televizí s téměř osmi miliony předplatitelů, za práva na tři sezony od roku 2004 do roku 2007 zaplatila 1,024 miliardy liber (přibližně 44,7 miliardy korun).
Nový systém prodeje práv by měl získat konečnou podobu do začátku roku 2006.

×

Fotbalovou odvetu s Norskem sledovalo více diváků než první zápas

Starší článek

Regionální dceřiné firmy PNS projdou ke konci roku fúzí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více