Začíná veletrh Pragodent

13. 10. 2005 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve čtvrtek se na pražském Výstavišti v Holešovicích otevírají brány mezinárodního specializovaného veletrhu dentální techniky, nástrojů a služeb Pragodent 2005. Na výstavní ploše 3600 metrů čtverečních se v Průmyslovém paláci do soboty představí 182 firem působících v oboru stomatologie.
Kromě českých výrobců to budou podniky z Belgie, Brazílie, Dánska, Finska, Francie, Nizozemska, Irska, Itálie, Lichtenštejnska, Německa, Rakouska, Slovenska, Slovinska, Švýcarska, Maďarska, Polska a Spojených států.
Kromě expozic vystavujících firem je i letos připraven odborný doprovodný program. Po loňské premiéře to bude například soutěž zubních techniků-studentů či cyklus vzdělávacích seminářů pořádaný Českou stomatologickou akademií.
Veletrh Pragodent bude přístupný od 09:00 do 17:00, v sobotu do 15:00. Vstupné činí 100 Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.