Vzniká nový projekt pro mediální nákup
Média a mediální agentury budou mít zanedlouho možnost prodávat a nakupovat reklamní prostor ve všech hlavních mediatypech prostřednictvím internetu. Nový mediální servis nazvaný On Line Media Shop začne od 1. listopadu provozovat společnost Lastminutemedia.
Jak název napovídá, nová služba se bude soustřeďovat pouze na tzv. last minute nabídky, které mají zkrácenou dobu do uzávěrky, ale obvykle jsou k mání za velmi výhodných finančních podmínek. Na českém trhu rok od roku těchto nabídek přibývá (zejména v tištěných médiích a ve venkovní reklamě) a objem realizovaných obchodů jejich prostřednictvím se stále zvyšuje. Do systému tak budou moci média vkládat své last minute nabídky a mediální agentury budou mít přehled, jaké reklamní prostory jsou v případě potřeby k dispozici.
Jediným společníkem společnosti Lastminutemedia je Jan Klápa, bývalý ředitel mediální agentury MindShare, podle kterého je cílem nové služby zefektivnit proces mediálního nákupu. V současnosti se vedou jednání s médii, ve kterých se realizují největší inzertní objemy, a také s mediálními agenturami o přistoupení do tohoto systému. Například společnost BigBoard již potvrdila, že smlouvu uzavře. Zatím měly být osloveny pouze některé z největších mediálních agentur, ale cílem je, aby přístup měly všechny mediální agentury sdružené v AKA. “Každé médium se snaží zvýšit vyprodanost reklamního prostoru a mediální agentury se snaží nakupovat za nejefektivnějších nákupních podmínek,” zdůvodnil M&M Jan Klápa. Lastminutemedia má de facto status mediální agentury a od toho se bude odvíjet i způsob jejího odměňování.
-Martina Vojtěchovská-
Podobné zprávy

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
