Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vzniká nový projekt pro mediální nákup

Redakce MAM10. 10. 2005

Média a mediální agentury budou mít zanedlouho možnost prodávat a nakupovat reklamní prostor ve všech hlavních mediatypech prostřednictvím internetu. Nový mediální servis nazvaný On Line Media Shop začne od 1. listopadu provozovat společnost Lastminutemedia.
Jak název napovídá, nová služba se bude soustřeďovat pouze na tzv. last minute nabídky, které mají zkrácenou dobu do uzávěrky, ale obvykle jsou k mání za velmi výhodných finančních podmínek. Na českém trhu rok od roku těchto nabídek přibývá (zejména v tištěných médiích a ve venkovní reklamě) a objem realizovaných obchodů jejich prostřednictvím se stále zvyšuje. Do systému tak budou moci média vkládat své last minute nabídky a mediální agentury budou mít přehled, jaké reklamní prostory jsou v případě potřeby k dispozici.
Jediným společníkem společnosti Lastminutemedia je Jan Klápa, bývalý ředitel mediální agentury MindShare, podle kterého je cílem nové služby zefektivnit proces mediálního nákupu. V současnosti se vedou jednání s médii, ve kterých se realizují největší inzertní objemy, a také s mediálními agenturami o přistoupení do tohoto systému. Například společnost BigBoard již potvrdila, že smlouvu uzavře. Zatím měly být osloveny pouze některé z největších mediálních agentur, ale cílem je, aby přístup měly všechny mediální agentury sdružené v AKA. “Každé médium se snaží zvýšit vyprodanost reklamního prostoru a mediální agentury se snaží nakupovat za nejefektivnějších nákupních podmínek,” zdůvodnil M&M Jan Klápa. Lastminutemedia má de facto status mediální agentury a od toho se bude odvíjet i způsob jejího odměňování.

-Martina Vojtěchovská-

×

BSH vybírá dvě agentury

Starší článek

V Portoroži si nejlépe vedla Mark BBDO

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více