Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vyšlo první číslo české varianty časopisu o vědě a přírodě Geo

Redakce MAM27. 10. 2005

Na stáncích se objevilo první číslo české mutace zahraničního časopisu o vědě a přírodě s názvem Geo. V Česku jej začala vydávat společnost Motor-Presse Bohemia, jejíž doménou byly dosud motoristické a hobby magazíny. Časopis vyšel podle údajů vydavatele v nákladu 56 000 výtisků, bude mít 140 až 160 celobarevných stran a čtenář za něj na stánku zaplatí 89 korun.
Měsíčník bude konkurovat jiným podobně zaměřeným titulům jako Živa či Vesmír. “Měsíčník Geo je populárně naučný magazín, určený inteligentním, zvídavým čtenářům, které zajímá příroda, věda, cestování, psychologie a vše, co souvisí s člověkem a světem, ve kterém žije,” uvedla Markéta Šmídová z marketingového oddělení vydavatelství.
Geo vyšlo poprvé v roce 1976 v Německu a doposud časopis vycházel ještě ve Francii, Španělsku a Rusku. K dnešnímu datu se časopis podle Šmídové objeví v národních mutacích i v Maďarsku, Itálii, Chorvatsku, Rumunsku, na Slovensku a v Turecku.
Motor-Presse Bohemia se dosud zabýval světem motorismu a hobby. Vydává časopisy Auto 7, Auto motor a sport, Motocykl a Udělej si sám.

×

Na cenu Merkur jsou nominovány tři projekty a 13 osobností PR

Starší článek

Obchodníci se pomocí inzerátů snaží získat zpět důvěru zákazníků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více