Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Veletrh Digitex nabídne programy v oboru digitální fotografie

Redakce MAM14. 10. 2005

Mezinárodní veletrh Digitex nabídne na konci října v Brně amatérským uživatelům digitální fotografie bohatý doprovodný program. V pavilonech D a A2 se představí řada značek a ve Fotoaréně si budou moci zájemci vyzkoušet až 40 digitálních fotoaparátů. Na akci spolupracuje Institut digitální fotografie, řekl vedoucí manažer veletrhu Petr Ondrášek.
Podle něj nebude chybět ani fotografický ateliér s modelkami a možností zkoušky práce se zábleskovými světly. Návštěvníci se mohou také těšit na hodinové informační bloky, například na téma Jak se nespálit při výběru fotoaparátu, Fotografování za špatných světelných podmínek nebo Archivace a zpracování fotografií. První část programu tvoří přednášky Ondřeje Neffa a Jana Březiny.
“Digitální fotografie se letos poprvé představí v samostatném pavilonu D,” připomněl Ondrášek. Lákadlem pro profesionály pak bude unikátní výstava Zvětšený svět DIGI foto. V architektonicky ojedinělém prostoru pod obloukem pavilonu A2 budou vystavena díla špičkových fotografů z různých žánrů.
I letos vyberou akademici na veletrhu Osobnost roku české informatiky a telekomunikací 2005. V nominaci je desítka lidí, kteří významným způsobem ovlivnili trh oboru v daném roce. Výsledky vyhlásí pořadatelé při slavnostním zahájení veletrhů 24. října večer.
Dvojice veletrhů nabídne i letos pod názvem Mobility Hall přehlídku všech mobilních telefonů, které jsou na českém trhu. Návštěvníci si tedy mohou v pavilonu B prohlédnout více než stovku modelů. Po celou dobu výstavy budou ve stánku odborníci, kteří zájemcům dají doplňující informace.
Invex a Digitex se uskuteční od 24. do 27. října. V nových členských zemích EU jsou akce oborovou jedničkou. Jen loni na Výstaviště přišlo 126 000 lidí z 35 zemí.

×

Evropě chybí nové série z USA

Starší článek

Zásilkový obchod na Slovensku roste

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více