Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Portoroži si nejlépe vedla Mark BBDO

Redakce MAM10. 10. 2005

Hlavní cenu „Golden Rose“ pro nejlepší agenturu si z letošního ročníku reklamního festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži odvezla rumunská Leo Burnett & Target SA. České Mark BBDO, která se tak stala nejúspěšnější tuzemskou agenturou, uteklo zlato o tři body, stejně jako lotyšské ZOOM!.
Rumuni tak letos potvrdili svoji převahu, která nespočívala jen ve velkém počtu přihlášených prací. V pátek večer byli ještě vyhlášeni vítězové zbývajících kategorií „New Europe“. Z Čechů si Zlatý bubínek domů přivezla agentura Kaspen v kategorii tisk za práci „Superheroes“ pro Budweiser Budvar. České agentury pak ještě vybojovaly bronz v TV reklamě a to Cayenne Communications a Leo Burnett; a v rozhlasové, kde Fabrika obdržela jediné ocenění, které bylo v této kategorii uděleno.
Minulé úterý byly uděleny ceny v tzv. otevřených kategoriích, kam mohli své práce přihlásit i soutěžící mimo region střední a východní Evropy. Také zde si Češi vybojovali několik ocenění. Golden Watch za reklamní kampaň dostala agentura Mark/BBDO s prací “Ruce” pro Zentivu. V kategorii média si stříbrný “Bubínek” odvezla tatáž agentura za kampaň pro Avon proti rakovině prsu. Další česká cena připadla mediální agentuře MindShare – bronz za mediální kampaň „Nike Speed“ pro klienta Nike.

-Lucie Vacková-

×

Vzniká nový projekt pro mediální nákup

Starší článek

Nový slovenský nedělník

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více