V Portoroži si nejlépe vedla Mark BBDO
Hlavní cenu „Golden Rose“ pro nejlepší agenturu si z letošního ročníku reklamního festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži odvezla rumunská Leo Burnett & Target SA. České Mark BBDO, která se tak stala nejúspěšnější tuzemskou agenturou, uteklo zlato o tři body, stejně jako lotyšské ZOOM!.
Rumuni tak letos potvrdili svoji převahu, která nespočívala jen ve velkém počtu přihlášených prací. V pátek večer byli ještě vyhlášeni vítězové zbývajících kategorií „New Europe“. Z Čechů si Zlatý bubínek domů přivezla agentura Kaspen v kategorii tisk za práci „Superheroes“ pro Budweiser Budvar. České agentury pak ještě vybojovaly bronz v TV reklamě a to Cayenne Communications a Leo Burnett; a v rozhlasové, kde Fabrika obdržela jediné ocenění, které bylo v této kategorii uděleno.
Minulé úterý byly uděleny ceny v tzv. otevřených kategoriích, kam mohli své práce přihlásit i soutěžící mimo region střední a východní Evropy. Také zde si Češi vybojovali několik ocenění. Golden Watch za reklamní kampaň dostala agentura Mark/BBDO s prací “Ruce” pro Zentivu. V kategorii média si stříbrný “Bubínek” odvezla tatáž agentura za kampaň pro Avon proti rakovině prsu. Další česká cena připadla mediální agentuře MindShare – bronz za mediální kampaň „Nike Speed“ pro klienta Nike.
-Lucie Vacková-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
