Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V minulém týdnu stouply podíly sledovanosti Primy a ČT1

Redakce MAM13. 10. 2005

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti celodenní i v hlavním večerním čase polepšily Prima a ČT1. Naopak Nova a ČT2 zaznamenaly pokles, vyplývá z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 se podíl Primy zvýšil o 2,3 bodu a sledovalo ji v průměru 31 lidí z každé stovky před obrazovkami. Podíl ČT1 se zvýšil o osm desetin bodu na 23 procent. ČT2 si pohoršila o 2,2 bodu a její podíl byl v minulém týdnu 5,4 procenta. Podíl Novy poklesl na 36,1 z 36,9 procenta.
Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti stoupl o 1,6 bodu na 22,6 procenta. Prima si polepšila o čtyři desetiny a její podíl byl 27,1 procenta. Podíl ČT2 klesl o 1,6 bodu na 6,3 procenta. Novu sledovalo v průměru 37,9 procenta lidí před obrazovkami, což je méně o tři desetiny bodu oproti předminulému týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 15 odvysílala Nova, tři Prima a dva ČT1. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 2,92 milionu, tedy 34,2 procenta dospělých. Divácky nejúspěšnější pořad Primy se minulý týden ocitl na devátém místě. Byl jím další pořad reality show VyVolení, který v úterý večer sledovalo 1,8 milionu dospělých diváků.
Zhruba o 80 000 diváků méně si vybralo nejsledovanější pořad ČT1, kterým byly nedělní Události; v Top 20 to znamenalo 13. místo. Z nabídky ČT2 měl největší diváckou kulisu dokument Tak maminko, budou čtyři!, který ve čtvrtek večer vidělo 563 000 diváků.

×

Náklad v srpnu klesl Lidovým a Hospodářským novinám

Starší článek

Začíná veletrh Pragodent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Milka

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více