V minulém týdnu stouply podíly sledovanosti Primy a ČT1

13. 10. 2005 08:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V minulém týdnu si v podílech na sledovanosti celodenní i v hlavním večerním čase polepšily Prima a ČT1. Naopak Nova a ČT2 zaznamenaly pokles, vyplývá z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 se podíl Primy zvýšil o 2,3 bodu a sledovalo ji v průměru 31 lidí z každé stovky před obrazovkami. Podíl ČT1 se zvýšil o osm desetin bodu na 23 procent. ČT2 si pohoršila o 2,2 bodu a její podíl byl v minulém týdnu 5,4 procenta. Podíl Novy poklesl na 36,1 z 36,9 procenta.
Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti stoupl o 1,6 bodu na 22,6 procenta. Prima si polepšila o čtyři desetiny a její podíl byl 27,1 procenta. Podíl ČT2 klesl o 1,6 bodu na 6,3 procenta. Novu sledovalo v průměru 37,9 procenta lidí před obrazovkami, což je méně o tři desetiny bodu oproti předminulému týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 15 odvysílala Nova, tři Prima a dva ČT1. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 2,92 milionu, tedy 34,2 procenta dospělých. Divácky nejúspěšnější pořad Primy se minulý týden ocitl na devátém místě. Byl jím další pořad reality show VyVolení, který v úterý večer sledovalo 1,8 milionu dospělých diváků.
Zhruba o 80 000 diváků méně si vybralo nejsledovanější pořad ČT1, kterým byly nedělní Události; v Top 20 to znamenalo 13. místo. Z nabídky ČT2 měl největší diváckou kulisu dokument Tak maminko, budou čtyři!, který ve čtvrtek večer vidělo 563 000 diváků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.