V Česku chce začít vysílat televize pro domácí kutily TV Deko

5. 10. 2005 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Česku chce začít vysílat televize pro domácí kutily a pro lidi, kteří chtějí vylepšovat své domovy, ať už v panelácích či rodinných domech. Televizní stanici TV Deko chce první prosincový den spustit maďarská společnost Filmmuzeum, jíž patří i kulinářská stanice TV Paprika, která se v českých kabelových a satelitních sítích objevila v lednu.
TV Deko chce začít vysílat nejen v ČR, ale také v Maďarsku a na Slovensku, příští rok by se televize měla objevit i v Rumunsku. V této chvíli ještě ale není konkrétně známo, ve kterých českých kabelových či satelitních sítích se TV Deko objeví.
Televize chce nabídnout programy o úpravách interiérů, přestavbách bytů, kultivování zahrádek či vylepšování panelových bytů, které mnohým lidem připadají příliš šedivé. Na druhou stranu chce TV Deko nabídnout i pořad zaměřený na nejvíce pozoruhodné architektonické počiny a „podmanivě krásné domy“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.