V Británii začal vycházet magazín pro fotbalisty Premier League

5. 10. 2005 14:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Speciální časopis nazvaný Premier Player a určený jen pro fotbalisty anglické první ligy začal vycházet v Británii. Milionáři z nejznámějších klubů světa si v prvním čísle přečtou o kubánském komunistickém vůdci Fidelu Castrovi v článku s titulkem Co se skrývá za tím vousem.
Samozřejmě, že hlavní je finanční zajištění vydavatele, tedy reklama, a to zejména proto, že magazín se bude distribuovat zdarma. Na stránkách časopisu s nákladem tisíc výtisků je v prvním čísle třeba reklama na Lamborghini. Inzerující firmy si plně uvědomují finanční možnosti této elitní čtenářské skupiny.
Podle ředitele firmy Roman Media, která časopis vydává, jsou fotbalisté pilnými čtenáři magazínů a neustále činí rozhodnutí o financích. Premier Player nechce kopírovat to, co už je k dispozici na stáncích, ale chce fotbalistům anglických klubů poskytnout širokou paletu čtenářských prožitků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.