Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tři v první desítce Technology Fast 50

Redakce MAM17. 10. 2005

Trojice českých zástupců (Cleverance, Logos a Aaron Group) se vešla do první desítky v žebříčku Technology Fast 50 nejrychleji se rozvíjejících technologických firem střední Evropy, který každoročně vyhlašuje společnost Deloitte. Celkovým vítězem se stal polský alternativní komunikační operátor Pro Futuro SA, jehož výnosy vzrostly za posledních pět let více než 220krát. Za hlavní faktor svého rozvoje považuje společnost správně načasované obchodní aktivity.
Celkově druhý český dodavatel technologických řešení, společnost Cleverance, zaznamenal meziroční nárůst výnosů o 2 933 %. V první pětce figurují dále firmy Hoga.pl, Wind Telecom (oba Polsko) a Logos (ČR). „V letošním roce jsme zaznamenali vzrůstající zájem o účast v tomto programu. Technology Fast 50 se stává soutěží s velkou tradicí. Upozorněním na rychle rostoucí technologické společnosti nabízíme účastníkům šanci se zviditelnit i na trhu finančním a usnadnit jim cestu k dalšímu rozvoji a expanzi,“ shrnuje situaci Jiří Polák, vedoucí průzkumu Technology Fast 50 pro střední Evropu.
Mezi dvacet nejlepších se za ČR vešly ještě firmy Web Design Factory a Lundegaard. Celkově obsadily české korporace v první čtyřicítce 12 míst, Polsko má 16, Slovensko 8, Maďarsko 3 a Litva jedno místo.
Kvalifikační kritéria pro zapojení do průzkumu Technology Fast 50 zůstávají od loňského roku beze změny. Společnosti musí působit na trhu po dobu nejméně pěti let a ve výchozím roce (tj. 2000) vykázat výnosy alespoň v částce 50 tisíc eur.
V kategorii vycházejících hvězd, firem, které dosáhly mimořádného úspěchu, ale z důvodu krátkého působení na scéně nesplňují některá z kritérií, zvítězila maďarská společnost Assocom. Subjekt, jehož podnikání je spojeno s počítači a přídavnými zařízeními, meziročně rostl o 1020 %. Na dalších příčkách se umístily firmy eCard (Polsko, růst o 551 %) a Dataplex (Maďarsko, + 513 %). Největší českou vycházející hvězdou je společnost Miton CZ (+ 299 %). Více na www.fast500europe.com.

-red-

×

Řádné digitální televizní vysílání ČT začne 21. října

Starší článek

Tesco chce příští rok koupit další obchodní řetězec v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: T-Mobile

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více