Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Škoda Fabia v Německu nejoblíbenějším dováženým autem

Redakce MAM7. 10. 2005

Škoda Fabia byla v září nejoblíbenějším autem dováženým do Německa. Němečtí řidiči tento měsíc přihlásili 5023 nových vozů Škoda Fabia, což je nejvíc ve skupině dovážených vozů. Sdělilo to německé zastoupení společnosti Škoda Auto. Následují vozy Škoda Octavia s 4312 registracemi a Toyota Corolla, jichž bylo v září přihlášeno 3334.
Mezi malými vozy jsou fabie v celkovém pořadí třetí za Volkswagenem Polo – těch v září přihlásilo 6162 řidičů a Fordem Fiesta, do něhož usedne 6087 majitelů. Obě škodovky se tím od května 2005 umístily už popáté mezi nejčastěji dováženými vozy.
Škodovky jsou v Německu poměrně častými automobily, které mají pověst spolehlivých a cenově výhodných vozů. Jen za první pololetí letošního roku narostl prodej Škodovek v Německu o 15 procent na celkový počet 42.458 prodaných vozů. Fabie je nejoblíbenějším prodávaným modelem.

×

Registrace domény .eu za více než 400 korun

Starší článek

Před koncem roku se v ČR představí Audi Q7 ,Xbox a Adidas partnery

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více