Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Setuza prodala zubní pasty, Fluora je Britů

Redakce MAM11. 10. 2005

Česká firma Setuza prodá britské společnosti GlaxoSmithKline (GSK) ochranné známky svých zubních past – například Odol, Fluora nebo Thymolin. Potvrdili to včera zástupci obou firem.
Hodnotu transakce společnosti nechtějí zveřejnit, podle informací HN jde o několik set miliónů korun. “Staneme se nyní na českém trhu jedničkou v oboru dentální hygieny,” prohlásil ředitel českého zastoupení GSK Petr Novák. Setuza přitom bude pro Brity pasty dál vyrábět, dokonce až ztrojnásobí produkci.
“Počítáme s tím,” potvrdil plánovaný nárůst výroby i Novák. GSK totiž produkci z Česka hodlá vyvážet i do okolních zemí, například Polska. GlaxoSmithKline patří již nyní v Evropě mezi přední firmy na trhu s přípravky pro ústní hygienu.
Setuza tvrdí, že k prodeji zubních past ji nevedla snaha získat za každou cenu finanční prostředky. Loni přitom ohlásila rekordní ztrátu 700 miliónů korun. “Prodej značek odpovídá našemu podnikatelskému záměru. Chceme se soustředit hlavně na zpracování olejnin k výrobě surovin pro biopaliva,” uvedl ředitel Setuzy František Janů.

Hospodářské noviny, 11.10.2005, autor: Martin Mařík

×

O MSV v Brně zájem v zahraničí

Starší článek

Nepoctiví obchodníci s pokutou 50 mil. Kč?

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více