Server iDnes se vrací k projektu webové televize TVD

26. 10. 2005 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpravodajský server iDnes.cz patřící pod mediální skupinu Mafra se vrací ke svému dřívějšímu projektu webové televize TVD. Televize znovu začíná na internetu na adrese www.idnes.tv nabízet zpravodajské videoreportáže produkované vlastním týmem agentury TVD, sdělila Renata Fiedlerová z marketingového oddělení Mafry.
Webová televize bude podle informací Mafry nabízet vedle zpravodajství z domácího i zahraničního dění i videoklipy a další pořady hudební televize Óčko, stejně jako přímý přenos živého vysílání této stanice nabízené volně na internetu i v televizní kvalitě PAL.
Společně s dalším členem skupiny Mafra, hudební kabelovou a satelitní stanicí Óčko se tak server vrací k projektu, který zkoušela již před pěti lety. Posléze byl však projekt zastaven. „Nyní v situaci, kdy se stává rychlý přenos dat standardem i v ČR, již nejde o testování, ale o produkt, který je dostupný široké veřejnosti a má ohromný uživatelský i komerční potenciál,“ uvedl ředitel iDnes.cz Jaroslav Kábele.
Podle informací Mafry nyní TVD zajišťuje televizní zpravodajství nejen pro iDnes.tv, ale kromě toho doplňuje svými reportážemi zpravodajský servis České televize v pořadech Události v kultuře a Toulavá kamera, hudební stanice Óčko a dodává reportáže pro kabelovou TV Paprika z Maďarska. Jako servisní organizace působí také pro zahraniční zpravodajství veřejnoprávní Slovenské televize.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.