Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rádio Česko rozšíří vysílání

Redakce MAM27. 10. 2005

Zpravodajsko-publicistická digitální stanice Českého rozhlasu Rádio Česko rozšíří od 31. října do března 2006 své vysílání ze čtyř na devět hodin. Autentický program rádia mohou zájemci slyšet od 07:00 do 11:00 a od 13:00 do 18:00. Novinkou je pořad v pátek hodinu před ukončením programu, který shrne dění v zemi za uplynulý týden. “O jiném diskusním pořadu zatím neuvažujeme,” řekla na veletrhu Invex vedoucí projektu Hana Hikelová.
Do budoucna se podle Hikelové může Rádio Česko stát hlavní zpravodajskou redakcí ČRo. Uvažuje se až o osmnáctihodinovém programu. Stanice má nulový podíl hudby a zprávy vysílá každou čtvrthodinu. Na své si při pravidelných souhrnech přijdou také manažeři nebo sportovní fanoušci. “Posluchači se chtějí všechno dozvědět většinou během 20 minut,” upozornila Hikelová.
Podle průzkumů si v zahraničí speciální přístroj pro příjem digitálních stanic kupuje 70 procent lidí proto, že je nová technologie zajímá. Zlepšení příjmu stávajících stanic přitom preferovalo 44 procent dotázaných a 40 procent oceňuje zcela jinou kvalitu zvuku. Místo smíšených programů lidem obecně vyhovují programy specializované, a to na hudbu, zábavu a informace.
Na brněnském veletrhu se Rádio Česko prezentuje ve stánku v pavilonu D, kde instalovala vysílací studio a zázemí, takzvaný newsroom. Odtud také vysílá jednotlivé relace. Návštěvníci mohou přímo vidět, jak vysílání digitální stanice vzniká.
Rádio Česko je jedním ze čtyř projektů digitálního vysílání, které má Český rozhlas ve své koncepci od roku 2004. Druhým je populárně-naučná a vzdělávací stanice Leonardo s tematickými magazíny, moderovanými bloky i živými vstupy. Klasickou hudbu nabízí projekt D-dur, který opakuje čtyřhodinové bloky prakticky bez mluveného slova. Ve stadiu přípravy je ještě stanice ČRo 4, která bude programově určena mládeži.
Rádio Česko nyní vysílá na internetu a je součástí i digitální sítě Českých radiokomunikací v Praze a okolí, která svůj komerční provoz zahájila v pátek. Po dobu Invexu tato síť funguje také v Brně.

×

BT Group začne v létě 2006 vysílat programy na vyžádání

Starší článek

Droxi chce mít do pěti let v ČR 40 lékáren

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Pět českých vydavatelství dostane od Google zaplaceno za své zprávy

Google dnes spouští v Česku svůj nový produktový a licenční program pro zpravodajství s názvem Google News Showcase, v české verzi Výběr Zpráv Google.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více