Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pražská burza má nový firemní styl

Redakce MAM19. 10. 2005

Novou tvář ukazuje od tohoto týdne veřejnosti Burza cenných papírů Praha. Tmavě fialová písmena PX na černém pozadí budou nyní základním prvkem nového stylu pražské burzy. Ten se kromě loga společnosti zásadním způsobem promítne i ve všech veřejných i interních materiálech společnosti.
Nové logo vychází z písmen PX, tedy ze symbolu, který má mezinárodní odborná veřejnost spojený s hlavními ukazateli pražské burzy (indexy PX 50 a PX-D) a který rovněž v anglickém jazyce funguje jako zkrácený název pro pražskou burzu (Prague Exchange). Výrazný fialovočerný motiv tak nahradí dosavadní logo, které burzu doprovázelo plných 13 let, tedy celou dobu její novodobé existence.
Hlavním důvodem pro změnu loga bylo zastarání stávajícího motivu. “Ozubené kolo, v němž byl umístěn lev, původně reprezentovalo počet členů pražské burzy. Ten se však velmi často mění, takže tato informace ztratila svůj význam,” přibližuje důvody generální ředitel burzy Petr Koblic. Původní logo je příliš historizující a navíc připomíná počátek devadesátých let minulého století a počátky privatizace v ČR. Základním požadavkem na novou vizuální identitu burzy proto bylo vyjádření dynamičnosti a podpory nových trendů v podnikání na kapitálovém trhu v zemi.
Logo i kombinace barev tak nyní zcela odpovídají modernímu duchu této společnosti, která se zařadila mezi uznávané evropské burzy. “Změna firemního stylu je pro nás završením vnitřní transformace burzy na plně vyspělou, technologicky sofistikovanou, standardní burzu, která nabízí spolehlivý servis emitentům i investorům,” vysvětluje Koblic.
Pod grafickým návrhem loga je podepsáno studio Marvil, které zástupci burzy vybrali v širokém výběrovém řízení.
První etapa přeměny firemních prvků by měla být dokončena do konce tohoto roku, další postupné kroky pak burza plánuje na jaře příštího roku.

-zem-

×

ČRo a ČT zatím nezpoplatní počítače připojené k internetu

Starší článek

Podíly v sledovanosti vzrostly jen Nově

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více