Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Poplatky za televizi a rozhlas vyšší

Redakce MAM3. 10. 2005

Koncesionářské televizní a rozhlasové poplatky jsou od 1. října vyšší. Místo dosavadních 75 korun zaplatí majitelé televizorů měsíčně stokorunu, za rozhlasové přijímače pak nově 45 korun, což je o osm korun více než dosud. Nový zákon o rozhlasových a televizních poplatcích schválil parlament v srpnu. Vyšší částku musejí držitelé přijímačů poprvé uhradit do 15. října, vyplynulo z informací Českého rozhlasu a České televize.
Je proto nutné, aby si lidé platící přímo na účet ČT změnili trvalý příkaz. Ti, kteří platí poplatek na delší dobu období dopředu, musejí zase dorovnat finanční rozdíl, upozornila již dříve televize. Pokud lidé zasílají poplatky prostřednictvím sdruženého inkasa (SIPO), částka bude navýšena automaticky.
Zákon také nově určuje, kdo je poplatníkem. Od října se povinnost platit za televizi a rozhlasový přijímač vztahuje na každou domácnost, která je připojena na elektřinu. Pokud však televizor nebo rádio nevlastní či nepoužívá, na výzvu České televize a Českého rozhlasu podepíše a odešle čestné prohlášení, že není majitelem ani uživatelem přístroje.
Od placení poplatků jsou i nadále osvobozeni lidé s nižším příjmem, než je 1,4 násobek životního minima; nově nyní poplatky nemusejí hradit školy.
V roce 2007 by měl poplatek za televizi vzrůst na 120 korun a o rok později na 135 korun. Česká televize však zároveň přijde o značnou část reklamy.
Bližší informace naleznou lidé na internetových stránkách www.rozhlasovepoplatky.cz a www.czech-tv.cz/poplatky. Česká televize také ve svém programu začne vysílat spoty, v nichž diváky bude informovat o tom, kde bude možné nalézt další informace o placení poplatků.

×

Spojení Gillette s P&G

Starší článek

CVVM: Lidé nejlépe hodnotí prezidenta, média a premiéra

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více