Prodej vozů v hypermarketech už není výjimkou. Poté, co tento způsob prodeje v dubnu otestovala Dacia s modelem Logan (za 10 týdnů jich prodala 66), začala minulý týden v Globusu nabízet svůj model Swift japonská značka Suzuki. Jedná se zatím o měsíční prodejní akci; v případě úspěchu bude prodloužena. Suzuki tak nad rámec své distribuční sítě 27 autorizovaných dealerů získá pro model Swift dalších 10 prodejen Globus. „Dealeři Suzuki budou během tohoto měsíce nabízet vozy přímo v hypermarketech, a to i se všemi souvisejícími službami. Zákazníci si budou moci například objednat zkušební jízdu nebo zajistit financování prostřednictvím úvěru,“ říká Petr Vyhnálek, jednatel společnosti Globus.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).