Po Dacii i Suzuki

24. 10. 2005 00:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

04obr_dacia.jpg ()


Prodej vozů v hypermarketech už není výjimkou. Poté, co tento způsob prodeje v dubnu otestovala Dacia s modelem Logan (za 10 týdnů jich prodala 66), začala minulý týden v Globusu nabízet svůj model Swift japonská značka Suzuki. Jedná se zatím o měsíční prodejní akci; v případě úspěchu bude prodloužena. Suzuki tak nad rámec své distribuční sítě 27 autorizovaných dealerů získá pro model Swift dalších 10 prodejen Globus. „Dealeři Suzuki budou během tohoto měsíce nabízet vozy přímo v hypermarketech, a to i se všemi souvisejícími službami. Zákazníci si budou moci například objednat zkušební jízdu nebo zajistit financování prostřednictvím úvěru,“ říká Petr Vyhnálek, jednatel společnosti Globus.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.