Outdoor na podzim opět v outdooru

11. 10. 2005 10:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Znovu velká důvěra ve venkovní reklamu – tak vypadá podzimní kampaň výrobce outdoorového oblečení a vybavení, společnosti Hannah Czech, na podporu nového projektu s názvem Vyzkoušej svoje limity!
Cílem kampaně je zvýšit povědomí o akci, která dává šanci všem aktivním lidem ve věku od 20 do 50 let, se zájmem o freeriding, skialpinismus a jiné outdoorové aktivity, vyhrát v soutěži a zúčastnit se expedice na Tien-Shan v Uzbekistánu spojenou s heliskiingem. „Chceme umožnit zákazníkům, aby si dokázali, že zvládnou i náročný a extrémní sport, budou-li patřičně vybaveni. Klademe důraz na to, aby věděli, že při náročných výkonech nelze nic ponechat náhodě a každý detail je důležitý, stejně jako zvolit tu správnou a hlavně špičkovou výbavu,“ uvedla marketingová ředitelka Hannah Czech Julie Brožová.
V období od začátku října do poloviny prosince bude k propagaci soutěže Vyzkoušej svoje limity! využito podél hlavních dopravních tahů 250 billboardových ploch o standardní velikosti 5,1 m x 2,4 m. Ústředním motivem vizuálu, který vznikl v agentuře Jazz Communications, je extrémní lyžař zasazený do layoutu vyjadřující zátěž a dobrodružství. Celek doplňuje logo Expedice Hannah. Téma je v souladu s výrobky značky Hannah, které obstojí i v nejextrémnějších podmínkách.
Billboardovou kampaň doplňuje inzerce v tištěných médiích, bannery na vybraných serverech, POSM ve více než 400 místech prodeje, PR aktivity a microsite umístěná pod stránkami www.hannah.cz.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.