Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Obrat agentur pro výzkum mínění SIMAR vzroste

Redakce MAM20. 10. 2005

Obrat členských agentur pro výzkum veřejného mínění profesního sdružení SIMAR podle jeho údajů letos vzroste odhadem o sedm procent na 765 až 770 milionů korun. Loni činil obrat členských agentur podle odhadu SIMAR 717,7 milionu korun.
“Nedosáhneme sice loňského enormního růstu ve výši 13 procent, přesto toto číslo znamená zvýšení obratu členských agentur o sedm procent,” sdělil výkonný ředitel SIMAR Stanislav Zahradníček.
Členy sdružení je 13 agentur, mimo jiné GfK, Factum Invenio, STEM/MARK či Median. Podíl členů SIMAR na celkovém českém trhu agentur pro výzkum veřejného mínění loni odhadovalo sdružení na 43,5 procenta.
Z toho vyplývá, že obrat celého trhu těchto agentur loni dosáhl asi 1,65 miliardy korun. V letošním roce by se tak tato suma mohla zvýšit na zhruba 1,76 až 1,77 miliardy korun.
“I když se toho může do konce roku přihodit ještě mnoho, přesto tento růst potvrzuje trvalou dynamiku obratu a doufáme i dynamiku celého oboru výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR,” uvedl Zahradníček s tím, že dynamiku růstu v mezinárodním srovnání a z hlediska dlouhodobější tendence označil za “pozoruhodnou”.

×

ČT bude mít sportovní kanál

Starší článek

Pronájmy českých webů z poloviny ovládly zahraniční firmy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více