Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nový celostátní deník v Polsku

Redakce MAM4. 10. 2005

Polská mediální skupina Agora, vydavatel populárního listu Gazeta Wyborcza, uvede v příštích měsících na trh nový celostátní deník. Nový titul se zaměří na střední segment novinového trhu a nepůjde o bulvár, uvedla Agora.
Nový list bude součástí expanze Agory na největším trhu střední Evropy. Firma uvedla, že vysoké počáteční náklady projektu se negativně odrazí v jejích výsledcích za čtvrté čtvrtletí.
Gazeta Wyborcza byla v Polsku dlouho nejčtenějším deníkem. Tuto pozici však ztratila poté, co německý gigant Axel Springer uvedl ke konci roku 2003 na polský trh bulvární list Fakt. Ten nabídl polským čtenářům za poloviční cenu proti Gazetě kombinaci erotiky a skandálů, s níž v Německu slavil úspěch deník Bild. V první polovině tohoto roku dosáhl průměrný náklad Faktu 519 000 výtisků ve srovnání se 467 000 výtisky Gazety Wyborcze.
Agora začala na podporu prodeje svého vlajkového titulu vydávat jako přílohy listu světovou encyklopedii, klasické romány nebo slovníky. Z hlediska příjmů z reklamy si firma udržela bezpečné vedení a ve druhém čtvrtletí měla 43 procent reklamních příjmů v polských novinách ve srovnání s pouhými 6,5 procenta Faktu.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 22. září 2005

Starší článek

Vláda USA investuje do reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více