Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejoblíbenější Delvita

Redakce MAM12. 10. 2005

Nejoblíbenějším obchodníkem roku 2005 se v hlasování veřejnosti stal obchodní řetězec Delvita. Průzkum firmy Incoma Research, která oslovila 1000 lidí, přiřkl titul Obchodník roku 2005 síti hobbymarketů OBI. Letos poprvé určovala nejlepší obchodníky v jednotlivých oborech veřejnost, loni měla výběr na starost odborná porota.
Generální ředitel GE Money Multiservis Charlie Coode řekl, že obchodníci jsou tímto srovnáním kvality motivováni ke zvyšování standardu poskytovaných služeb. Soutěž již v předchozích dvou ročnících přijali za svou obchodníci, kteří se výsledky chlubí přímo na prodejnách i v propagačních materiálech.
“Spotřebitelé se tak mohou snadněji orientovat na trhu a použít označení GE Money Multiservis Obchodník roku 2005 jako cenné znamení prvotřídní kvality služeb a toho nejlepšího přístupu k zákazníkům,” uvedl Coode.
Kromě Delvity a OBI v jednotlivých hodnocených oborech dále vynikl hypermarket Kaufland, supermarket Albert, prodejce nábytku IKEA, síť drogistických prodejen Teta, prodejce elektrozboží OKAY, obchody s obuví Baťa, velkoobchod Makro Cash & Carry a internetový obchodník Internet Shops.
Loni se absolutním vítězem ankety o nejlepšího obchodníka stala společnost Tesco Stores ČR.

Na základě výsledků průzkumu byli určeni vítězové jednotlivých kategorií:
Hypermarket roku 2005 Kaufland
Supermarket roku 2005 Albert
Prodejce nábytku roku 2005 IKEA
Hobbymarket roku 2005 OBI
Prodejce drogistického zboží roku 2005 Teta
Prodejce elektro roku 2005 OKAY
Prodejce textilu a obuvi roku 2005 Baťa
Velkoobchod a Cash&Carry roku 2005 Makro
Internetový obchodník roku 2005 Internet Shops
Držitel ocenění „Obchodník roku 2005“ OBI

×

Tržby internetových obchodů letos stoupnou na deset mld. Kč

Starší článek

Ostrovský festival čeká rekordní počet diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Knowlimits

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více