Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na cenu Merkur jsou nominovány tři projekty a 13 osobností PR

Redakce MAM27. 10. 2005

Na cenu Merkur, určené profesionálům, osobnostem a výjimečným počinům v public relations, jsou nominovány tři projekty a 13 osobností. O držitelích ocenění za rok 2004 rozhodne od pondělí veřejnost hlasováním na webových stránkách pořadatele www.prklub.cz. Hlasování skončí 21. listopadu a vítěze PR klub vyhlásí v první polovině prosince.
“Hlasující mohou podpořit jedním hlasem každou z vyhlášených kategorií. V případě rovnosti hlasů bude vyhlášeno několik vítězů,” sdělil zástupci pořadatele.
Soutěž ocení vítěze ve třech kategoriích. První je vyhrazená pro projekty, které nejvíce zaujaly nebo přinesly výrazné zlepšení pověsti či obrazu firmy. O cenu se uchází projekt Nejsme jiní, zaměřený na pomoc epileptikům, projekt Cena Via Bona, který oceňuje filantropy a mecenáše, a projekt The Action. Ten byl určen potenciálním nebo čerstvým držitelům řidičských průkazů a měl je upozorňovat na nebezpečí číhající na řidiče za volantem.
Druhá kategorie je určená profesionálům, jejichž hlavní náplní je právě práce PR. Čtyřmi nominovanými jsou Miloš Mach ze společnosti Siemens, Drahomíra Jiráková z McDonald’s, Jiří Hájek z T-Mobile a Dita Stejskalová z agentury Ogilvy PR Prague.
Třetí kategorie je určena lidem, pro něž není PR hlavní náplní práce, ale kteří však prostřednictvím PR metod dokázali významně přispět k rozvoji své firmy, vládní či nevládní firmy nebo třeba nadace.
V této kategorii je nominováno devět osobností, mimo jiné Jiří Hrabovský z agentury Ewing PR, Marek Hlavica ze společnosti ČEZ, Igor Přerovský zastupující mobilního operátora Oskar/Vodafone či ředitel pražské ZOO Petr Fejk. Seznam nominovaných lze nalézt na www.prklub.cz.

×

Sledovanost TV – 42. týden 2005 (17.10. – 23.10.)

Starší článek

Vyšlo první číslo české varianty časopisu o vědě a přírodě Geo

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více