Na cenu Merkur jsou nominovány tři projekty a 13 osobností PR
Na cenu Merkur, určené profesionálům, osobnostem a výjimečným počinům v public relations, jsou nominovány tři projekty a 13 osobností. O držitelích ocenění za rok 2004 rozhodne od pondělí veřejnost hlasováním na webových stránkách pořadatele www.prklub.cz. Hlasování skončí 21. listopadu a vítěze PR klub vyhlásí v první polovině prosince.
“Hlasující mohou podpořit jedním hlasem každou z vyhlášených kategorií. V případě rovnosti hlasů bude vyhlášeno několik vítězů,” sdělil zástupci pořadatele.
Soutěž ocení vítěze ve třech kategoriích. První je vyhrazená pro projekty, které nejvíce zaujaly nebo přinesly výrazné zlepšení pověsti či obrazu firmy. O cenu se uchází projekt Nejsme jiní, zaměřený na pomoc epileptikům, projekt Cena Via Bona, který oceňuje filantropy a mecenáše, a projekt The Action. Ten byl určen potenciálním nebo čerstvým držitelům řidičských průkazů a měl je upozorňovat na nebezpečí číhající na řidiče za volantem.
Druhá kategorie je určená profesionálům, jejichž hlavní náplní je právě práce PR. Čtyřmi nominovanými jsou Miloš Mach ze společnosti Siemens, Drahomíra Jiráková z McDonald’s, Jiří Hájek z T-Mobile a Dita Stejskalová z agentury Ogilvy PR Prague.
Třetí kategorie je určena lidem, pro něž není PR hlavní náplní práce, ale kteří však prostřednictvím PR metod dokázali významně přispět k rozvoji své firmy, vládní či nevládní firmy nebo třeba nadace.
V této kategorii je nominováno devět osobností, mimo jiné Jiří Hrabovský z agentury Ewing PR, Marek Hlavica ze společnosti ČEZ, Igor Přerovský zastupující mobilního operátora Oskar/Vodafone či ředitel pražské ZOO Petr Fejk. Seznam nominovaných lze nalézt na www.prklub.cz.
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
