Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mezi veletržními městy v ČR vede Brno před Prahou

Redakce MAM26. 10. 2005

Jako tuzemská veletržní centra mají lidé nejvíce v povědomí Brno a s odstupem Prahu, další města výrazně zaostávají. Zatímco Brno považuje za veletržní téměř 93 procent Čechů, v případě Prahy je to 68 procent. Další města se nedostala nad pětinovou hranici, vyplývá z průzkumu agentury Factum Invenio, který si objednala společnost Brněnské Veletrhy.
Samotní Brňané přitom berou veletržní areál jako klíčovou a citovou záležitost. Pražané považují výstaviště jako jednu z mnoha aktivit, které hlavní město nabízí.
Více než tři čtvrtiny obyvatel ČR si myslí, že by Brnu uškodilo, kdyby se veletrhy měly přesunout jinam. Naopak jen necelá třetina zastává názor, že by Praze prospělo, kdyby se stala hlavním centrem veletržního podnikání. Že by Praha v budoucnu jako veletržní centrum předhonila Brno je i podle pražských politiků a manažerů nereálné.
Veletržní areál v Brně považují lidé za hlavní symbol města. Až na dalších místech skončil Špilberk, Masarykův okruh a Masarykova universita. Prahu symbolizují spíše památky jako Hradčany, Národní divadlo či Karlova Universita a ani jedno ze dvou výstavišť se v hodnocení na předních místech neumístilo.
V rámci výzkumu agentura ve třetím čtvrtletí letošního roku oslovila obyvatele ČR a v dalších částech pak obyvatele Prahy, Brna a Středočeského kraje.

×

V Praze 17. nejvyšší nájmy obchodů na světě

Starší článek

MF vybralo arbitra ve sporu kvůli TV3

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více