Na doméně www.lidovky.cz čtenáři najdou nyní rychlejší, přehlednější a obsahově mnohem bohatší web, který nabízí nejen nejaktuálnější zprávy a fotografie, ale také zvukové a obrazové záznamy a další moderní interaktivní prvky.
Lidovky.cz zároveň opouštějí portál Centrum.cz a stávají se svébytným projektem mediální skupiny Mafra.
„Po dvou letech spolupráce s Centrem jsme se rozhodli jít vlastní cestou. Máme s Lidovkami.cz vyšší ambice, než být pouhou součástí internetového portálu,“ řekl Veselin Vačkov, šéfredaktor LN a člen představenstva LN.
Nové Lidovky.cz budou více než dosud těžit z propojení s deníkem Lidové noviny. Mimo jiné budou přinášet nezveřejněný obsah, který vytváří redaktoři deníku, jako např. úplná znění rozhovorů, audio a video nahrávky, databáze a další.
„Lidovky.cz se budou profilovat stejným způsobem jako tištěné Lidové noviny. Mají být serverem pro čtenáře, kterým nestačí agenturní zprávy. Nabídneme exkluzivní obsah z oblasti vědy a kultury a poskytneme největší prostor pro názory a diskuse. Zvýšili jsme také zpravodajskou hodnotu webu, zrychlili zobrazování stránek a zlepšili uživatelský komfort,“ uvedl dále Vačkov.
Na poli názorů budou Lidovky.cz úzce spolupracovat s legendou českého internetu Neviditelným psem Ondřeje Neffa.
Prodej reklamního prostoru na Lidovky.cz bude zajišťovat obchodní oddělení Mafra, které se nyní stará o prodej inzerce na zpravodajském portálu iDnes. „Zařazení serveru Lidovky.cz do mediální skupiny Mafra je logickým krokem, kterým chceme po začlenění ostatních nových médií do skupiny dokončit sjednocení a koordinaci prodeje inzerce,“ řekl ředitel internetových projektů Mafra Jaroslav Kábele.
Proměna serveru Lidovek.cz je dalším velkým projektem Lidových novin v letošním roce. V dubnu redakce provedla úspěšný obsahový a grafický relaunch celého deníku. Stejně velkou změnou prošel v říjnu také magazín Pátek LN.
Zpravodajský server Lidovky.cz vznikl v roce 2000. V září 2005 jej navštívilo téměř 550 tisíc čtenářů (zdroj: oficiální audit Netmonitor – Sdružení pro internetovou reklamu).
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).