Proměna médií v České republice za poslední desetiletí je hlavním tématem knihy nazvané 10 let v českých médiích. Deset předních českých novinářů, zástupců médií a odborníků se zamýšlí nad českou mediální scénou z nejrůznějších stran a pohledů.
Pod texty jsou podepsáni univerzitní pedagogové Jan Jirák, Milan Šmíd, Barbara Köpplová a Barbora Osvaldová, novináři Miloš Čermák a Václav Moravec či současný člen Rady Českého rozhlasu Štěpán Kotrba.
Letitý redaktor týdeníku Reflex a donedávna šéfkomentátor Lidových novin Čermák si například klade řečnickou otázku, zda „máme pitomější politiky nebo novináře“. Jako podklad mu slouží i kauza kolem financování bytu nyní již bývalého premiéra a šéfa ČSSD Stanislava Grosse.
Moderátor diskusních pořadů BBC a České televize Moravec se zamýšlí na etikou českých médií a snahou stanovit si vlastní pravidla pro novinářskou práci v podobě etických kodexů. Připomíná i některá pochybení novinářů, jako v případě článků o údajném alkoholismu populární herečky Libuše Šafránkové v nyní již zaniklém deníku Super.
Na čtenáře čekají i další eseje na téma kam směřují časopisy a lifestylové magazíny, kdo patří na titulní stranu či komu patří informace na internetu.
Knihu vydala společnost Newton Information Technology k desátému výročí svého působení na českém trhu.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?