Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kniha esejí mapuje deset let v českých médiích

Redakce MAM10. 10. 2005

Proměna médií v České republice za poslední desetiletí je hlavním tématem knihy nazvané 10 let v českých médiích. Deset předních českých novinářů, zástupců médií a odborníků se zamýšlí nad českou mediální scénou z nejrůznějších stran a pohledů.
Pod texty jsou podepsáni univerzitní pedagogové Jan Jirák, Milan Šmíd, Barbara Köpplová a Barbora Osvaldová, novináři Miloš Čermák a Václav Moravec či současný člen Rady Českého rozhlasu Štěpán Kotrba.
Letitý redaktor týdeníku Reflex a donedávna šéfkomentátor Lidových novin Čermák si například klade řečnickou otázku, zda “máme pitomější politiky nebo novináře”. Jako podklad mu slouží i kauza kolem financování bytu nyní již bývalého premiéra a šéfa ČSSD Stanislava Grosse.
Moderátor diskusních pořadů BBC a České televize Moravec se zamýšlí na etikou českých médií a snahou stanovit si vlastní pravidla pro novinářskou práci v podobě etických kodexů. Připomíná i některá pochybení novinářů, jako v případě článků o údajném alkoholismu populární herečky Libuše Šafránkové v nyní již zaniklém deníku Super.
Na čtenáře čekají i další eseje na téma kam směřují časopisy a lifestylové magazíny, kdo patří na titulní stranu či komu patří informace na internetu.
Knihu vydala společnost Newton Information Technology k desátému výročí svého působení na českém trhu.

×

Slovenské písničky v reklamě

Starší článek

Nový časopis o EU

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii Marketers vyhráli Jan Dvořák a Karolína Kostková z Prazdroje

Obětuj jedno pivo a zasaď strom, říká vítězný návrh kampaně pro neziskovou organizaci Plant for the Planet.
23. 4. 202123. 4. 2021
Média

Knihobotu pomůže s dalším rozvojem skupina Miton, získala podíl 30 procent

Knižní second-hand Knihobot vznikl před dvěma lety, loni se přes něj už prodalo více než sto tisíc knih. Na příští rok plánuje služba prodat knihy za více…
23. 4. 202123. 4. 2021
Marketing

Red Bull čelí kritice za prohánění formule po Karlově mostě

Společnost RedBull Racing natáčela na Karlově mostě, ale i dalších destinacích v Praze na Hradčanech nebo v okolí kinetické sochy Hlava Franze Kafky. Proti…
23. 4. 202123. 4. 2021
Marketing

Neustále „překvapující“ diskont Action otevře v ČR šestou prodejnu

Prodejce nepotravinového zboží Action otevře 29. dubna svoji v pořadí šestou tuzemskou prodejnu. Nacházet se bude v Pardubicích na adrese Poděbradská 385.
23. 4. 202123. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více