Kabelový operátor Karneval Media zdraží od prosince zhruba o čtvrtinu cenu programového balíčku Mini. Nově budou klienti za příjem 12 základních programů platit 186 korun. Informoval o tom mluvčí Karnevalu Jan Hlaváč. Konkurenční operátor UPC nabízí nyní svůj nejlevnější balíček s deseti programy za 189 korun. O zdražení neuvažuje.
Zvýšení ceny u nabídky Mini o 37 korun měsíčně se dotkne pouze třetiny zákazníků společnosti Karneval. Většina klientů odebírá dražší nabídku Komplet, kde zůstává cena stejná. Za 40 programů v ní platí 499 korun. U konkurenčního UPC 489 korun. Karneval nezmění ani ceny internetových tarifů.
Zdražení nabídky Mini je nutné kvůli rostoucím provozním nákladům a cenám energií. Zohledňuje také investice do služeb a modernizaci kabelových rozvodů. Programová nabídka Mini se pohybuje na hranici rentability, není bohužel možné ji dlouhodobě dotovat, řekl Hlaváč. Vyšší cenu podle něj kompenzuje mimo jiné přidání několika nových kanálů.
Sociálně potřebných zákazníků Karnevalu se zdražení nedotkne. Nabídku Mini sociálně slabým zákazníkům firma dotuje. Lidé, kteří doloží potvrzení sociálního odboru o pravidelném dorovnávání měsíčního příjmu domácnosti do výše stanoveného životního minima platí za 12 programů 49 korun.
Nabídka Mini obsahuje vedle celoplošných stanic a národních programů okolních států také nové programy například zpravodajský kanál ČT24 a nový český kanál pro volný čas TOP TV, který se zaměřuje na aktivní trávení volného času.
UPC a Karneval ovládají asi 70 procent trhu v ČR. UPC má na kabelové televizi přes 300 000 zákazníků, Karneval 270 000.
Kampaň na novou Becherovku od YYY agency se ponořila do víru chutí
Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger. Ve spotu od YYY agency hrají hlavní roli použité ingredience a jeho zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat.