Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kampaně na půjčky odstartovaly

Redakce MAM31. 10. 2005

Zatímco v obchodech se vánoční výzdoba začala objevovat teprve minulý týden, společnosti poskytující půjčky na nákup spustily zátah na klienty mnohem dříve.
V minulých dnech silnou marketinkovou kampaň nastartovaly GE Money bank, Raiffeisenbank a Česká spořitelna (ČS). “Je to o trochu dříve než před rokem. Naše snadná půjčka má klienty přesvědčit, že peníze na nákupy mohou získat opravdu jednoduše. Klientovi stačí jen předložit občanský průkaz,” tvrdí Václav Kubala, ředitel marketinku ČS.
Spořitelna stejně jako další velké finanční ústavy (například ČSOB) tvrdí, že na letošní marketinkovou podporu spotřebitelských půjček nevydá více peněz než před rokem.
Podle odborníků na reklamu totiž v minulých letech inzertní aktivita společností poskytujících rychlé úvěry extrémně narostla. Výdaje na reklamu v letech 2003 a 2004 vzrostly téměř čtyřikrát.
“Takové tempo růstu se již letos opakovat nebude. Konkurence na tomto trhu však dále posiluje, k nárůstu výdajů na inzerci v tomto sektoru zřejmě dojde,” říká Štěpán Wolde ze společnosti Arbomedia. K nárůstu přispějí zejména firmy, které v minulých letech nebyly před Vánocemi tolik vidět.
Například vánoční kampaň splátkové společnosti Cetelem se vloni odehrála pouze u obchodníků, letos ji rozšíří i média. “Investované prostředky se oproti loňsku navýšily o několik desítek procent,” říká Jana Skalová tisková mluvčí Cetelemu.
Splátkové společnosti i banky kalkulují s tím, že jim vánoční reklama přinese nové klienty. “Letos očekáváme, že v listopadu a prosinci získáme až třicet procent objemu produkce,” dodává Skalová.
Na trhu půjček už nelze zájemce překvapit příliš velkými novinkami – banky i splátkové firmy zjednodušily podmínky pro úvěry, poskytují je velmi rychle a nabízejí i možnost nulového navýšení při jednorázovém splacení úvěru.
V letošním roce na sebe strhla pozornost hlavně GE Money bank. Její půjčka v akci dává lidem možnost začít splácet úvěr až za čtyři měsíce, aniž by složili jakoukoliv zálohu.

Hospodářské noviny, 31.10.2005, autor: Olga Skalková

×

Lidovky.cz zahájí novou éru

Starší článek

VyVolení s pokračováním

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více