Kampaň Trikem proti komunismu
Rozšířit protikomunistický oděvní sortiment chtějí organizátoři kampaně Trikem proti komunismu. V akci Listopadový trikopad se chystají oslovit novou nabídkou zájemce o netradiční design. Pro novou kolekci připravili více než 150 návrhů.
“Triko je jedním z nejrozšířenějších oděvů a představuje obrovskou reklamní plochu. Noste trika do zaměstnání, na úřady a veřejná místa! Dejte svým trikem jasně najevo svůj názor,” vyzývají organizátoři kampaně, jejichž cílem je potlačit popularitu komunistů v Česku.
Designéři a grafici, kteří nesouhlasí s podporou, jakou získávají v Česku komunisté, zahájili letos v květnu protikomunistickou kampaň výrobou triček. Na negativní důsledky totalitního režimu upozorňují potiskem s protikomunistickým obsahem, které je možné objednat prostřednictvím internetu. “Udělejte si vánočního strýčka! Rozdávejte pod stromeček trička,” uvádí ve své výzvě k nákupu protikomunistické symboliky.
“Zatím se vyráběla a prodávala jen omezená kolekce vítězných návrhů. Dosud se prodalo přes 4000 kusů triček a zájem veřejnosti neklesá,” sdělil jeden z organizátorů akce Ondřej Matyáš.
Kampaň Trikem proti komunismu je podle jejích organizátorů nenásilná výtvarná akce, která upozorňuje na nebezpečnost komunistické ideologie. Mají za to, že společnost příliš rychle zapomíná ničivé dopady 40 let vlády komunistického režimu a chtějí tak připomenout hrůzy totalitní zvůle.
Svou produkci autoři představili také v Rakousku, kde také rostou preference komunistů. V Českém centru ve Vídni předváděli některé modely bývalí disidenti.
Nyní designéři a grafici vyzývají všechny majitele trik, aby se svým oděvem do kampaně zapojili. Rozhodli se rozšířit nabídku o dalších 156 designů. Začíná také hra o triko. Zájemci si mohou objednat oblíbený design a závaznou objednávkou také podpořit výrobu nových návrhů. Každý týden bude až do května příštího roku nasazeno do hry šest designů po dobu 26 týdnů.
Pravidla hry o triko a informace o projektu mohou zájemci najít na internetové stránce www.dekomunizace.cz.
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
