Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kampaň Trikem proti komunismu

Redakce MAM31. 10. 2005

Rozšířit protikomunistický oděvní sortiment chtějí organizátoři kampaně Trikem proti komunismu. V akci Listopadový trikopad se chystají oslovit novou nabídkou zájemce o netradiční design. Pro novou kolekci připravili více než 150 návrhů.
“Triko je jedním z nejrozšířenějších oděvů a představuje obrovskou reklamní plochu. Noste trika do zaměstnání, na úřady a veřejná místa! Dejte svým trikem jasně najevo svůj názor,” vyzývají organizátoři kampaně, jejichž cílem je potlačit popularitu komunistů v Česku.
Designéři a grafici, kteří nesouhlasí s podporou, jakou získávají v Česku komunisté, zahájili letos v květnu protikomunistickou kampaň výrobou triček. Na negativní důsledky totalitního režimu upozorňují potiskem s protikomunistickým obsahem, které je možné objednat prostřednictvím internetu. “Udělejte si vánočního strýčka! Rozdávejte pod stromeček trička,” uvádí ve své výzvě k nákupu protikomunistické symboliky.
“Zatím se vyráběla a prodávala jen omezená kolekce vítězných návrhů. Dosud se prodalo přes 4000 kusů triček a zájem veřejnosti neklesá,” sdělil jeden z organizátorů akce Ondřej Matyáš.
Kampaň Trikem proti komunismu je podle jejích organizátorů nenásilná výtvarná akce, která upozorňuje na nebezpečnost komunistické ideologie. Mají za to, že společnost příliš rychle zapomíná ničivé dopady 40 let vlády komunistického režimu a chtějí tak připomenout hrůzy totalitní zvůle.
Svou produkci autoři představili také v Rakousku, kde také rostou preference komunistů. V Českém centru ve Vídni předváděli některé modely bývalí disidenti.
Nyní designéři a grafici vyzývají všechny majitele trik, aby se svým oděvem do kampaně zapojili. Rozhodli se rozšířit nabídku o dalších 156 designů. Začíná také hra o triko. Zájemci si mohou objednat oblíbený design a závaznou objednávkou také podpořit výrobu nových návrhů. Každý týden bude až do května příštího roku nasazeno do hry šest designů po dobu 26 týdnů.
Pravidla hry o triko a informace o projektu mohou zájemci najít na internetové stránce www.dekomunizace.cz.

×

Apple má první obchod v Česku

Starší článek

Nokia hledá PR agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více