iPod a Puma spojí síly v marketingu

24. 10. 2005 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Výrobce sportovní značky Puma a počítačová firma Apple připravují marketingovou alianci. Podle časopisu Werben & Verkaufen chystají obě společnosti už delší dobu společný projekt, který má podpořit vyšší odbyt sportovního oblečení Puma z divize Running a přehrávačů iPod. Spojení rekreačního běhu s poslechem hudby považují obě společnosti, ale i marketingový institut Internband Zintzmeyer & Lux za oboustranně prospěšné. Větší význam má však asi pro Pumu; její kolekce Running totiž svým 8% podílem v prodejích na německém trhu zaostává za značkami Asics (30 %) a Adidas (20 %). Oliver Mintzlaff, šéf divize Puma Running, věří, že díky spojení s iPodem bude moci za tři roky prezentovat rovněž dvouciferné částky pro podíl značky v prodejích. Apple, který v září představil svůj ultralehký iPod nano, od roku 2001 prodal přes 21 milionů svých iPodů a uživatelé iTunes si stáhli přes 500 milionů písniček. Spolupráce mezi Apple a Pumou bude zahrnovat eventmarketingové a POS akce. Podobné spojení podnikla již dříve také značka Nike, když se s Philipsem podílela na promo jeho MP3 přehrávačů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení