Výrobce sportovní značky Puma a počítačová firma Apple připravují marketingovou alianci. Podle časopisu Werben & Verkaufen chystají obě společnosti už delší dobu společný projekt, který má podpořit vyšší odbyt sportovního oblečení Puma z divize Running a přehrávačů iPod. Spojení rekreačního běhu s poslechem hudby považují obě společnosti, ale i marketingový institut Internband Zintzmeyer & Lux za oboustranně prospěšné. Větší význam má však asi pro Pumu; její kolekce Running totiž svým 8% podílem v prodejích na německém trhu zaostává za značkami Asics (30 %) a Adidas (20 %). Oliver Mintzlaff, šéf divize Puma Running, věří, že díky spojení s iPodem bude moci za tři roky prezentovat rovněž dvouciferné částky pro podíl značky v prodejích. Apple, který v září představil svůj ultralehký iPod nano, od roku 2001 prodal přes 21 milionů svých iPodů a uživatelé iTunes si stáhli přes 500 milionů písniček. Spolupráce mezi Apple a Pumou bude zahrnovat eventmarketingové a POS akce. Podobné spojení podnikla již dříve také značka Nike, když se s Philipsem podílela na promo jeho MP3 přehrávačů.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?