Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internet Mall s tržbami za miliardu korun

Redakce MAM11. 10. 2005

Tržby největšího českého internetového obchodníka v zemi, společnosti Internet Mall, překonaly v období od loňského září do letošního srpna jednu miliardu korun, což je meziroční nárůst o 54 procent. Internet Mall se podle údajů vedení firmy stal prvním tuzemským internetovým obchodem zaměřeným na prodej spotřebního zboží, který miliardové tržby dosáhl.
“Jde o prolomení jedné z psychologických hranic a dosažená čísla ukazují vzrůstající zájem zákazníků o nákupy na internetu,” uvedl předseda představenstva společnosti Ondřej Fryc. Podle dřívějších informací by tržby firmy letos měly vzrůst na 1,3 miliardy korun.
Společnost za 12 měsíců obsloužila i rekordní množství zákazníků, když jejich počet přesáhl 117.000. Firma předpokládá, že při vánočních nákupech si na internetu vyzkouší první nákup řada nových zákazníků, takže podíl internetového prodeje ještě výrazně vzroste. “Celkovou velikost internetového trhu odhadujeme pro letošní rok na osm miliard Kč,” dodal Fryc.
Konkurentem firmy je například internetový obchod Kasa.cz, který se chce stát dvojkou na trhu a zvýšit letošní tržby na 450 milionů z loňských 241 milionů korun. Na trhu působí také Obchodní-dům.cz nebo Cybex.cz.
Analytik společnosti Cyrrus Petr Bártek soudí, že firma Internet Mall už je výraznou konkurencí pro tradiční prodejny elektra. “Tržby největších hráčů (elektroprodejen) na trhu se pohybují okolo tří miliard korun,” sdělil Bártek ČTK. Prudký nárůst tržeb internetových obchodů podle něj umožnilo rychlé rozšiřování vysokorychlostního internetového připojení v Česku a vyšší transparentnost a kvalita služeb jednotlivých obchodníků.
Podle údajů Internet Mall nakupovali zákazníci v uplynulých dvanácti měsících na internetu především domácí spotřebiče a právě elektroniku, výrazně vzrostl také zájem o spotřeby pro kutily, sportovní vybavení a autodoplňky. Průměrná výše objednávky za toto období činila 8500 korun, největší objednávkou pak byla sestava komponent pro domácí kino v ceně 936 000 Kč.
Internet Mall vznikl před pěti lety a nyní zastřešuje 18 specializovaných obchodů, jejichž sortiment obsahuje přes 200 000 položek různého zboží více než 800 značek. Má také vlastní rozvážkovou službu a síť kamenných prodejen.

×

Další televizní týdeník

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 29. září 2005

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více