Hypermarkety Globus začaly prodávat automobily Suzuki Swift

18. 10. 2005 13:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hypermarkety Globus pokračují v prodeji osobních automobilů a po jarní nabídce vozů Dacia Logan nyní prodávají automobily Suzuki Swift. Podle vedení Globusu se nabídka osobních automobilů osvědčila a lidé na jaře za deset týdnů nakoupili v hypermarketech 66 Dacií Logan. Nejlevnější model Suzuki Swift se v ČR prodává za necelých 260 000 korun.
Jednatel společnosti Globus ČR Petr Vyhnálek řekl, že nynější volba padla na automobil Suzuki Swift, jelikož ho považují za vůz s dobrým poměrem ceny a užitné hodnoty. Hypermarkety budou vozy Suzuki nabízet zhruba měsíc. Poté bude prodej automobilů vyhodnocen a případně prodloužen.
„Dealeři Suzuki budou během tohoto měsíce nabízet vozy přímo v hypermarketech, a to i se všemi souvisejícími službami. Zákazníci si tak budou moci například objednat zkušební jízdu nebo zajistit financování prostřednictvím úvěru,“ uvedl Vyhnálek.
Globus je v Česku prvním obchodním řetězcem, který ve svých prodejnách nabízí nákup osobního automobilu. Trh s novými vozy se loni na podzim po zavedení takzvané blokové výjimky liberalizoval a auta může prodávat kdokoli, kdo splní podmínky výrobce nebo dovozce značky. Kvalitativní a kvantitativní podmínky automobilek jsou ale většinou tak přísné, že je obchodní řetězce nemohou splnit.
Česká pobočka německé společnosti Globus otevřela svůj první hypermarket v ČR v roce 1996. Nyní má v tuzemsku deset hypermarketů Globus a šest hobbyprodejen Baumarkt. Hypermarkety Globus nabízejí zhruba 15 000 druhů potravinových výrobků a 45 000 druhů nepotravinářského zboží. V Baumarktech lidé najdou 30 000 druhů výrobků pro kutily, zahrádkáře a pro domácnost.
Společnost Suzuki Motor Czech je výhradním dovozcem automobilů a motocyklů Suzuki do ČR, kde má nyní Suzuki 27 autorizovaných prodejen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.