Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hrubé výdaje na TV reklamu v září meziročně stouply o pětinu

Redakce MAM10. 10. 2005

Hrubé výdaje na TV reklamu bez slev a barterů v září meziročně stouply o zhruba 21 procent. Do televizí tak zamířilo celkem 1,97 miliardy korun, což je o 343 milionů Kč více proti stejnému období vloni. Vyplývá to z údajů společnosti TNS A-Connect.
V televizích se meziročně také odvysílalo více reklamních spotů, a to o 3626. To představuje časový úsek o délce 29 hodin. Nova v září odvysílala o 36 hodin reklam více, naopak u Primy se časový úsek věnovaný reklamám zkrátil o deset hodin.
Prima si ovšem polepšila ve srovnání podílů na odvysílaných GRP, tedy bodů, pomocí kterých se udává zásah reklamy u diváků. Její podíl byl 26,6 procenta, tedy o šest desetin více než ve stejném období loni. Prima také dosáhla nejvyššího svého podílu za poslední půlrok, Nova naopak nejmenšího.
Nova si v podílu na reklamních zásazích meziročně polepšila o osm desetin bodu na 62,5 procenta. Podíl ČT poklesl na 10,9 z 12,2 procenta.
Pět největších inzerentů dalo na svou televizní prezentaci v září přes 482 milionů korun, tedy čtvrtinu všech výdajů. Největším inzerentem bylo Danone (122,7 milionu korun), následovaly společnosti Procter & Gamble (102,6 mil.), T-Mobile (98,8 mil.), Nestlé (91,5 mil.) a Henkel (66,4 milionů).
Meziročně nejvíce v září navýšily své investice Unilever, Procter & Gamble, Zentiva a GE Money Bank. Naopak z větších zadavatelů poklesly reklamní investice u Reckitt Benckiser, KMV a Johnson & Johnson. Mezi firmy, které loni v září neinzerovaly a letos ano, patří například Callin, ČSOB Pojišťovna nebo Mazda.

×

Podle ČT se poplatek za počítač se zvukovou kartou platit nemusí

Starší článek

Řetězce víc dbají na zákony

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii Marketers vyhráli Jan Dvořák a Karolína Kostková z Prazdroje

Obětuj jedno pivo a zasaď strom, říká vítězný návrh kampaně pro neziskovou organizaci Plant for the Planet.
23. 4. 202123. 4. 2021
Média

Knihobotu pomůže s dalším rozvojem skupina Miton, získala podíl 30 procent

Knižní second-hand Knihobot vznikl před dvěma lety, loni se přes něj už prodalo více než sto tisíc knih. Na příští rok plánuje služba prodat knihy za více…
23. 4. 202123. 4. 2021
Marketing

Red Bull čelí kritice za prohánění formule po Karlově mostě

Společnost RedBull Racing natáčela na Karlově mostě, ale i dalších destinacích v Praze na Hradčanech nebo v okolí kinetické sochy Hlava Franze Kafky. Proti…
23. 4. 202123. 4. 2021
Marketing

Neustále „překvapující“ diskont Action otevře v ČR šestou prodejnu

Prodejce nepotravinového zboží Action otevře 29. dubna svoji v pořadí šestou tuzemskou prodejnu. Nacházet se bude v Pardubicích na adrese Poděbradská 385.
23. 4. 202123. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více