Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Google a Comcast jednají o investici do AOL

Redakce MAM14. 10. 2005

Internetový vyhledávač Google a kabelový operátor Comcast ze Spojených států jednají o koupi podílu ve společnosti America Online (AOL). Uvedly to dva informované zdroje, podle nichž by transakce mohla dosáhnout až pěti miliard dolarů.
Investicí by vznikla aliance spojující internetové podnikání AOL ze skupiny Time Warner s populárním webovým vyhledávačem Google. Comcast by alianci obohatil o rychlý internetový portál, zkušenosti v kabelové distribuci a telekomunikacích.
Mohl by tak vzniknout silný rival internetové a mediální společnosti Yahoo a softwarového gigantu Microsoft. Podle jednoho z návrhů by Google a Comcast společně vlastnily část internetového podnikání AOL, v němž by si Time Warner ponechal kontrolní podíl, napsal dnes list Wall Street Journal.
Google a Comcast oceňují podnikání AOL na deset miliard dolarů, což by za menšinový podíl dalo až pět miliard, napsal list. Google a Comcast mají rivala v Microsoftu, který s AOL jedná také, řekl agentuře Reuters jeden ze zdrojů.
Time Warner a Comcast se k tomu odmítly vyjádřit. Tiskový mluvčí Google pouze uvedl, že AOL je hodnotný partner.
Skupina Time Warner, kterou v posledních měsících stíhá kritika její strategie od investora Carla Icahna, považuje AOL za základ svého budoucího růstu.
Jednání mezi AOL, Google a Comcastem se rozvinula během léta. Rozhovory jsou ale v počátečních stadiích a mohou skončit bez výsledku, připomněl jeden ze zdrojů podle agentury Reuters.

×

Další ročník festivalu Prix Europa

Starší článek

Galaxie opět vysílá NHL

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více