Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Google a Comcast jednají o investici do AOL

Redakce MAM14. 10. 2005

Internetový vyhledávač Google a kabelový operátor Comcast ze Spojených států jednají o koupi podílu ve společnosti America Online (AOL). Uvedly to dva informované zdroje, podle nichž by transakce mohla dosáhnout až pěti miliard dolarů.
Investicí by vznikla aliance spojující internetové podnikání AOL ze skupiny Time Warner s populárním webovým vyhledávačem Google. Comcast by alianci obohatil o rychlý internetový portál, zkušenosti v kabelové distribuci a telekomunikacích.
Mohl by tak vzniknout silný rival internetové a mediální společnosti Yahoo a softwarového gigantu Microsoft. Podle jednoho z návrhů by Google a Comcast společně vlastnily část internetového podnikání AOL, v němž by si Time Warner ponechal kontrolní podíl, napsal dnes list Wall Street Journal.
Google a Comcast oceňují podnikání AOL na deset miliard dolarů, což by za menšinový podíl dalo až pět miliard, napsal list. Google a Comcast mají rivala v Microsoftu, který s AOL jedná také, řekl agentuře Reuters jeden ze zdrojů.
Time Warner a Comcast se k tomu odmítly vyjádřit. Tiskový mluvčí Google pouze uvedl, že AOL je hodnotný partner.
Skupina Time Warner, kterou v posledních měsících stíhá kritika její strategie od investora Carla Icahna, považuje AOL za základ svého budoucího růstu.
Jednání mezi AOL, Google a Comcastem se rozvinula během léta. Rozhovory jsou ale v počátečních stadiích a mohou skončit bez výsledku, připomněl jeden ze zdrojů podle agentury Reuters.

Zavřít reklamu

Další ročník festivalu Prix Europa

Starší článek

Galaxie opět vysílá NHL

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně
Foto: Flickr

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat

Společnost Pinterest v úterý oznámila, že stávající CEO Ben Silbermann odchází a jeho funkce se ujímá Bill Ready, který má rozsáhlé zkušenosti z e-commerce.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.