GE Money Bank a KB uspěly v Email Response Index

25. 10. 2005 13:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

GE Money Bank obsadila spolu s Komerční bankou v rámci studie českého bankovního sektoru Email Response Index (ERI) 1. příčku. ERI dosáhl 96,6, přičemž maximum je 100. Studii, která zmapovala úroveň emailové komunikace českých bank, provedla společnost United Interactive již počtvrté. Výsledným ukazatelem studie je Email Response Index (ERI), který poskytuje relevantní informaci o tom, jak odpovědně jednotlivé banky přistupují v rámci svých klientských center k problematice emailové komunikace se současnými či potenciálními klienty. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda banka reagovala na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká kvalita odpovědi.

PŘEHLED VÝSLEDKŮ STUDIE ERI
1. GE Money Bank, Komerční banka, ERI 96,6
2. Raiffeisenbank, ERI 95,4
3. eBanka, Živnostenská banka, ERI 94,1
4. ČSOB, ERI 92,9
5. Česká spořitelna, ERI 92,0
6. Volksbank, ERI 89,1
7. HVB Bank, ERI 87,0
8. ING, ERI 85,3
9. Commerzbank, ERI 80,7
10. Bawag Bank, ERI 79,4
11. Citibank, ERI 61,3

Zdroj: United Interactive
(průzkum byl realizován v září a říjnu 2005)

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení