Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Formule hledají nové sponzory

Redakce MAM17. 10. 2005

TITULEK13: Formule hledají nové sponzory
Nová směrnice o tabákové reklamě v EU převrací zavedené pořádky ve sponzoringu stájí F1, jenž byl dosud doménou tabákových koncernů. Kvůli zákazu TV reklamy podporovalo např. Marlboro nejméně 70 mil. eur ročně Ferrari. Legislativní úprava, která vstoupila v platnost 31. 7. 2005, však zakazuje výskyt tabákové reklamy na všech evropských okruzích. Koncernům tak zůstává prostor pouze v rámci devíti zbývajících Velkých cen. West už kvůli tomu opustil McLaren, odchod od BAR-Honda týmu zvažuje BAT. Ředitelé stájí musí najít nové silné partnery, jejichž zájem však vzbudí pouze divácky atraktivní klání, mezi něž dominantní postavení Michaela Schumachera rozhodně nepatřilo. Nicméně ani během letošního vyrovnaného ročníku se sledovanost nezvýšila. Odborníci novým sponzorům radí uzavírat smlouvy s určením plateb podle skutečné doby výskytu značek během přenosů. Již od příštího ročníku začnou zároveň platit nová pravidla, která mají stájím přinést úsporu nákladů. I proto mohou noví partneři nabízet nižší sumy než dříve. Credit Suisse se tak za 14 mil. eur stala novým hlavním sponzorem stáje Sauber, 15 mil. eur přinese prý Allianz. McLaren spojil síly s Johnnie Walkerem a řetězcem hotelů Hilton, místo pro hlavního sponzora zatím zůstává neobsazeno.

×

České vydání učebnice a příručky Žurnalistika

Starší článek

Seznam spustil Sbazar.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více