Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Eurotel musel kvůli nařízení soudu změnit reklamu

Redakce MAM27. 10. 2005

Mobilní operátor Eurotel musel kvůli stížnosti konkurenčního T-Mobilu změnit svou reklamní kampaň, která láká uživatele na dva roky volání zdarma. Městský soud v Praze vydal v polovině října předběžné opatření, podle něhož firma nesmí požívat slogan “Volání zdarma na dva roky” ve spojení s větou “Přecházím k Eurotelu” a reklamní spot v radiích. Podle Eurotelu je reklama v pořádku.
T-Mobile zpochybnil zejména tvrzení reklamy, že uživatel bude volat dva roky zdarma. Pro využití nabídky volných minut si totiž musí aktivovat některý z tarifů Eurotelu a platit měsíční poplatky. V případě nejvyššího tarifu Diamant Max, který standardně nabízí 1000 minut volání a v rámci akční nabídky dalších 300 minut zdarma, je to například 3689 korun měsíčně, a minuto volání tak vyjde na 2,80 koruny.
Eurotel soudu vyhověl tak, že slogan pouze pozměnil na “Odcházím k Eurotelu” a inzeruje jej dál. Podle mluvčího firmy Pavla Kaidla je kampaň úspěšná, a tak není divu, že se ji konkurence snaží zastavit všemi prostředky. “Z našeho pohledu je ale tato reklama v naprostém pořádku. S rozhodnutím soudu a vydaným předběžným opatřením proto nesouhlasíme, ale samozřejmě ho respektujeme,” dodal. Slogany podle něj doznaly změn v souladu s opatřením soudu, celkový koncept kampaně ale zůstal zachovaný.
T-Mobile nyní musí do 17. listopadu podat na Eurotel žalobu. Kdy ji firma podá a v jakém znění, nechtěl mluvčí Jiří Hájek komentovat. “Žalobu určitě podáme,” uvedl pouze. Kampaň, které se má žaloba týkat, končí 31. října.
Tuzemský mobilní trh je podle odborníků již téměř nasycen. Na 10,2 milionu obyvatel připadá zhruba 11 milionů mobilních čísel, a operátoři se tak místo získávání nových uživatelů soustřeďují na oslovení zákazníků konkurence. Tomu by mělo přispět i zavedení přenositelnosti čísel v polovině ledna, kdy si uživatel při změně operátora bude moci ponechat své mobilní telefonní číslo.

×

Personální změna v ING

Starší článek

Podíly v celodenní sledovanosti i hlavním čase vzrostly jen ČT2

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více