Další ročník festivalu Prix Europa

14. 10. 2005 09:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejlepší rozhlasové, televizní a internetové příspěvky z celé Evropy budou soutěžit na dalším ročníku týdenního festivalu Prix Europa, který začíná v sobotu v Německu. Zastoupena je opět i rozhlasová a televizní tvorba z České republiky. Celkem 14 cen rozdělovaných v deseti kategoriích je dotováno částkou 6000 eur. Do soutěže je přihlášeno celkem 672 rozhlasových, televizních nebo internetových on-line pořadů z 35 zemí. V soutěži se mimo jiné objeví například snímek z televizního cyklu oběti Hadí tanec režiséra Petra Slavíka, který se zabývá tématem domácího násilí, nebo dokument Petra Jančárka Habermannův mlýn, který se zabývá poválečným odsunem sudetských Němců. Mezi rozhlasovými příspěvky bude soutěžit například koláž Zdeňka Boučka Nám patříš, Bedřichu! o podivném soupeření fašistů a komunistů v květnu 1944 a 1945 nad hrobem skladatele Bedřicha Smetany na Vyšehradě. Prix Europa se uděluje od roku 1987 v Berlíně a Postupimi. Soutěž se koná pod patronací Evropského svazu pro vysílání (European Broadcasting Union – EBU) za podpory Rady Evropy, Evropské komise, Evropského parlamentu, Evropské kulturní nadace, Rádia svobodný Berlín, města Berlína, spolkových zemí Braniborsko a Berlín a dalších organizací.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.